Of gewoon nu eens OK zeggen op een regenauto?
Dien jij het voorstel in?

Zet je wel heel groot JOUW naam erop, want er wordt natuurlijk meteen naar mij gekeken.
ik stem wel voor natuurlijk!...
Dan moet iedereen een regenauto kopen/regelen en bij een droog/nat race 2 auto's ondehouden.
Nee dank u.
3 van de 6?....
Nee dank je. Hoewel het NK dan wel eerder al beslist kan zijn en er dus eens andere op de hoogste trede kunnen komen te staan..... ik weet het niet.
3 van de 6, voor promovatie/degradatie tussen NK en Nomac, oke.
In NL regent het nog wel eens, en ik rij dan liever in de regen, dan dat ik in Groningen ben en wel vervoers/verblijfskosten heb gemaakt en onverrichte zaken weer huiswaarts kan.....
Zo goed als iedereen rijdt elk jaar met een nieuwe auto, dus de oude kan als regenauto fungeren. Desnoods gaan we een jaar later de regenauto toelaten, kan iedereen er rekening mee houden.
Onderhoud aan een regenauto? nah, ff WD40 en de compressor eroverheen en hij kan op de plank.... een 3 poorts motor heb je ook voor 100,- een oude motor gebruiken kan ook natuurlijk.
Tijdens een regenweekend spaar je ook zo 4 setjes banden uit, toch 80-100,- voor de meesten onder ons.
Ben je als gesponsorde rijder net overgestapt op een ander merk, zul je 2 auto's moeten vragen, of 1 auto gewoon klaar hebben voor de regen, en dan doel ik op altijd ingepakte electronica. Wat is er overigens mis om de regen te lijf te gaan met een ouder model van je huidige merk (oke, met Xray is dat wat lastig.

) maar je snapt wat ik bedoel.
Uiteraard moet het regelement zo zijn, dat je nooit tijdens een finale of kwalificatie van auto mag wisselen, dit is uiteraard in het nadeel van diegene die het met 1 auto doet. Maar dit is makkelijk op te nemen natuurlijk.
Ook is het op regenachtige dagen voor de wedstrijdleiding veel makkelijker, want dat graveren hoeft niet meer....
nou, kom maar op, brandt me maar weer af!....