ik zou die set servo's nooit meer in een heli zetten...
6 Amp is wel een beetje veel voor een 3Amp bec in een 450.
en daarnaast kan dat bij dergelijke kleine servo's alleen als de motor kapot is, en tegelijk de servo geblokkeert is.
zelfs geblokkeert zou de besturing van een 450 nooit meer dan 3 amp mogen vragen..
die piek van 6 amp met aansluiten zal dan ff dat signaal in de servo zijn, waardoor de servo plotsklaps de positie van de ontvanger aan gaat nemen.
servo gaat dan even op maximale snelheid, dus maximaal verbruik.
en nogmaals, 6 amp trekt zelfs een losse bec niet. pieken kunnen ze best een paar keer hebben, maar niet vaak. 5 amp is doorgaans de piekbelasting.
Achteruit vliegen: echt leuk!
voor je achterhoofd in het begin:
helemaal rechts, staart naar je toe = tail in.
voorbij vliegend en links van je is dan nose in
de truc is het omslagpunt recht voor je neus.
Eenmaal nose in of tail in, heeft je achterhoofd weer iets bekends, en weten de automatismes weer wat ze doen ;-)
6 Amp is wel een beetje veel voor een 3Amp bec in een 450.
en daarnaast kan dat bij dergelijke kleine servo's alleen als de motor kapot is, en tegelijk de servo geblokkeert is.
zelfs geblokkeert zou de besturing van een 450 nooit meer dan 3 amp mogen vragen..
die piek van 6 amp met aansluiten zal dan ff dat signaal in de servo zijn, waardoor de servo plotsklaps de positie van de ontvanger aan gaat nemen.
servo gaat dan even op maximale snelheid, dus maximaal verbruik.
en nogmaals, 6 amp trekt zelfs een losse bec niet. pieken kunnen ze best een paar keer hebben, maar niet vaak. 5 amp is doorgaans de piekbelasting.
Achteruit vliegen: echt leuk!
voor je achterhoofd in het begin:
helemaal rechts, staart naar je toe = tail in.
voorbij vliegend en links van je is dan nose in
de truc is het omslagpunt recht voor je neus.
Eenmaal nose in of tail in, heeft je achterhoofd weer iets bekends, en weten de automatismes weer wat ze doen ;-)