Had ik gedaan.neem iets mee als kleurenstaal en ga langs de verfwinkel
Maar zoals ik zei, het kleurverschil is miniem.
eens in de lucht valt het al niet meer op.
foto volgt wel/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Had ik gedaan.neem iets mee als kleurenstaal en ga langs de verfwinkel
...... op 1m45 kan je het mooi zien, bij wind in de rug gaat het staartvlak steeds naar beneden gedrukt.Dit heb ik niet wanneer ik gas geef met wind in de rug, of wanneer ik in de wind vlieg.
wanneer hij fors wind in zijn rug heeft.
En wat de landing betreft...is het inderdaad spelen met gas en hoogte.....maar gemakkelijker gezegd dan gedaan met de bearcat van esm....met zijn span van 1800mm en een dikke 8kg ....ik vond de landing behoorlijk goed ..
..... de bear zakt met zijn staart weg wanneer hij fors wind in zijn rug heeft.het is misschien moeilijk te zien, maar dit was in rechte vlucht en helemaal GEEN bocht hoor.
Dag Ernst, bedankt voor je reactie, maar ik wil dit toch wel even kwijt.....
de bear zakt met zijn staart weg wanneer hij fors wind in zijn rug heeft.het is misschien moeilijk te zien, maar dit was in rechte vlucht en helemaal GEEN bocht hoor.
En wat de landing betreft...is het inderdaad spelen met gas en hoogte.....maar gemakkelijker gezegd dan gedaan met de bearcat van esm....met zijn span van 1800mm en een dikke 8kg ....ik vond de landing behoorlijk goed ..kuch
Dit vlieggedrag in de lucht heb ik met mijn andere vliegtuigen niet ...
Misschien heeft het iets met de down trust te maken....die niet juist staat...
ik zal toch je tips even uitproberen