Beech C-45

Moet kunnen hoor een roze SF-260 :wink:

Wat denk je van deze slogan:

""Ben je Gay! vlieg met ons mee"

Hoho!!

Hoho!!

(Ojee, wat heb ik nou weer veroorzaakt! :? . . .)

Ik heb niks tegen homo's, iedereen mag van mij doen, bouwen en vliegen wat hij of zij wil, en wat men daarnaast doet om aan z'n/haar gerief te komen, zal me helemaal een zorg zijn.

Ik heb alleen gezegd: wat is dat voor nicht?, daarbij uiteraard doelend op de mijns inziens niet bij een C-45 in camo-kleuren passende kleding van deze figuur.

jan.

Eric,

Mischien moet je je Beech toch maar roze spuiten, dan zijn piloot en vliegtuig een leuk stel :lol:

Kun je er mee naar de Gay parade en Roze maandag e.d. Wat zullen ze hun ogen uitkijken :D

:offtopic:
Marcel: kun jij niet beter verder bouwen aan je SF 260 :agrue:
dan van die ideeen te opperen. :fist: straks ga ik het misschien nog doen ook. :hammer:
grpje :oops: :lol:

tot binnen kort in BLA-del :wink:

Ho Ho :xmas: Eric,

Ten eerste ben ik nog ijverig aan de SF260 aan het bouwen hoor! Het betreft alleen de andere vleugelhelft en die ziet er bijna hetzelfde uit als de eerste. Vandaar even geen foto updates. Als ze straks tegen elkaar aan kunnen ga ik weer verder met het fotoverslag. Even geduld!

Ten tweede hoop ik eigenlijk niet dat je het echt gaat doen. Sorry als ik je op rare ideeen heb gebracht :wink: Je moet de Beech echt in de kleur laten zoals hij nu is hoor! Nog steeds erg mooi. Kan ik je nog van het idee van een roze Beech af helpen :teacher:

Ik zie je spoedig in BLA-del

gr. Marcel

Daarbij komt dat de Bitch :roll: gemaakt is om te vliegen en dan zie je de piloot zijn outfit toch niet :lol:
normal_001a.JPG
normal_0001.jpg

´t zelfde filmpje http://media.putfile.com/beech

Dan had je net zo goed allerlei details ook kunnen weglaten, want die zie je tijdens het vliegen toch niet.

:wink:

jan.

Hallo,

ik denk niet dat deze dit jaar nog op een show komt het is gedaan met de pret.
Als je hem zou willen zien moet je naar Zwartbergen komen België
Maar volgend jaar zal deze zeker weer te zien zijn met de nigten piloot!!!!
hier of daar in den landen :lol:

Ik heb deze winter niet geinvesteerd in een pilootpop maar in veiligheid.

Voor de stroomvoorziening heb ik een Smart-fly turbo regulator gekocht.
De reden waarom: sinds ik met 5 cellen vlieg heb ik al 3 servo's kapot gehad terwijl toen ik nog gewoon met 4 cellen vloog(ruim 10jr) er nooit een electronische kapot gegaan is,vandaar dat ik de spanning omlaag wil brengen. Tot nu toe gebruikte ik 2 accupacks van 5 cellen aan elkaar gekoppeld dmv diodes. Maar Als de accu's vers geladen zijn dan is de spanning achter de diodes nog altijd meer dan 6v.
De regulator kan ik instellen van 5.2V tot 6,4V* heeft 2 aparte accu aansluitingen als er een uitvalt heeft dit geen invloed op de andere(accu weighe) en kan een stroom leveren tot 17,5A (het kleinere broertje kan 8 Amp leveren) Als ik er van uitga dat een servo max 1amp trekt en er 10 servo's in de beech zitten wou ik min een 10 Amp regulator (liever 5 amp teveel dan een 0,5 te kort)
Verder heeft de regulator een failsafe on/off switch (als er geen verbinding is staat hij aan),een laad pluggen voor iedere accu

*de input spanning moet wel minimaal 0,5V hogerzijn dan de gewenste output spanning
Dus als ik 5,2V instel zit ik goed met 5 cellen.

Hopelijk is het een goede investering geweest.

Een plaatje van de regulator

LPICT6037.JPG

Jammer, geen spectaculaire noodlandingen meer te zien door uitval van de helft van de stuurvlakken :wink:

Nu zullen Gordon en Gerard Joling wel weer mee durfen vliegen in hun glitterpakjes :lol:

Nou ik vind een nicht als piloot in een Beech net zo erg als een JET-pilot in een cessna (incl helm en zuurstof masker) :wink: :oops:
En ik maar denken dat iedereen het al weer vergeten was, maar dat was buiten BLA31 gerekend :roll:
Maar ik ben blij dat je weer actief meedoet nu nog een paar fototjes bij je bouwverslag en we zijn weer stil. :wink:

afb15417.jpg

:wink: :oops:

Hoho!

Dit type werd (behalve voor vluchten boven sneeuwrijke gebieden) ook ingezet voor verschillende soorten onderzoek, oa. onderzoek op grote hoogte.

Vandaar die outfit. :yes:

jan.

Ooo.
Sinds Eric in een ander draadje heeft vertelt wat het toerental is met zijn 20 x 8 prop.
Ben ik bang dat ik voor electro ga.
Dat is makkelijk tehalen weet ik uit eigen ervaring.
En nu met de huidige technollogie moet dat helemaal lukken.
Dus wie nog een tekening overheeft.

Groeten Han. :oops:

Hoi Jan.

Dat zou heel mooi zijn.
Een beach tekening van ziroli.
Verveel ik mij de komendetijd!!!!!!!! niet.
Wat zal ik dan zoet zijn.

Stuur maar een pb tje voor de verdere afhandeling.

Bedankt Han.

Wil je de nicht :hammer: ik bedoel de BEECH zien van jetpropdlx
zien vliegen moeten jullie op 20 Mei naar Oss komen daar is deze te zien op het Semi Schaal/schaal vliegen.

Dit treffen is georganiseerd door een stel piloten die wel willen schalen, maar niet met een wedstrijd willen mee doen, en ik denk dat dit zeeeeer gezellig wordt, kom alle in grote getalen en geniet van dit treffen.

Ik ben er ook!!!!! :lol:

Back