Beginnen aan competitie

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Stormbreaker, 24 mei 2016.

  1. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Nee met AVC mag je niet rijden. Je kunt dit uitschakelen, hoe dat moet staat in de handleiding. AVC heb je overigens niets aan, waardeloos systeem.
     
  2. Stormbreaker

    Stormbreaker

    Lid geworden:
    29 jul 2009
    Berichten:
    431
    Inderdaad. Heb Michael op facebook al even gesproken, hij vraagt ook af of AVC werkt. AVC is nu dan ook uitgeschakeld op mijn zender.
     
  3. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Je moet AVC ook op de ontvanger uitschakelen, anders gaat je auto gekke dingen doen uit zichzelf..
     
  4. Stormbreaker

    Stormbreaker

    Lid geworden:
    29 jul 2009
    Berichten:
    431
    Hoe schakel je AVC uit op de ontvanger? Op de zender heb ik AVC nu op Inh. staan. In de gebruiksaanwijzing staat er niets duidelijks over.
     
  5. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Volgens mij met 2 bind pluggen. Staat ergens in de handleiding.
     
  6. Stormbreaker

    Stormbreaker

    Lid geworden:
    29 jul 2009
    Berichten:
    431
    Oke ik zal er even naar kijken. Maar ik heb hier maar 1 bind plug volgens mij, dus dat is dan weer niet goed van PK. Dan ontbreken er dus pluggen? Ik ben zondag ws. weer als gastrijder bij MBC. Dan neem ik alle toebehoren vd zender wel mee. En wellicht weet Roelof het antwoord.

    [EDIT]: ik heb toch twee bindpluggen. Ik zal de handleiding nogmaals bekijken.
     
  7. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.485
    Locatie:
    Sassenheim
    Schots en Scheef vindt dit leuk.
  8. Stormbreaker

    Stormbreaker

    Lid geworden:
    29 jul 2009
    Berichten:
    431
    Na het opnieuw binden blijft het het lichtje op de ontvanger knipperen. Kan in de handleiding even niet zo gauw vinden waar dit door komt en of dit goed of fout is. Zie ook de één na onderste post in het topic aangehaald door Roelof.
     
  9. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Ja als AVC uitgeschakeld is dan blijft het ledje knipperen.

    Ik vind het overigens ook niet erg netjes om iedere keer PK te noemen als er iets fout is. Het is een goede zaak, tenminste zo zijn mijn ervaringen wel.
     
  10. Stormbreaker

    Stormbreaker

    Lid geworden:
    29 jul 2009
    Berichten:
    431
    Mijn ervaringen zijn helaas een stuk minder.
     
  11. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Alleen maar door die zender? Kom op zeg, dat hebben ze keurig opgelost.
     
    Schots en Scheef vindt dit leuk.
  12. motorsports

    motorsports Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Berichten:
    5.546
    Locatie:
    rondom Utrecht
    Waarom heb je uberhaupt een ontvanger met AVC genomen ?, en jammer dat je oordeel al klaar had voordat je bij de bewuste zaak bent geweest , het is immers prima opgelost , oude zender innemen , tijdelijke zender meegeven , en na binnenkomst nieuwe zenders, kosteloos een nieuwe verstrekt .Ik wou dat elke MBT zo was !!!.

    Daarbij oordeel je al weer gelijk terwijl je gewoonniet goed kijkt bij de ontvangen spullen !.
    Gebruiksaanwijzingen zijn er om te lezen en niet om domweg in een hoekje te gooien .

    Ik hoop dat je meer plezier hebt van de nieuwe zenderset .......
     
  13. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    PK kan er niets aan doen dat de zender niet goed is. Dat is een fout van spectrum, PK heeft dat netjes opgelost.
    Ze hebben je een tijdelijke zender gegeven en intussen spectrum verteld wat er aan de hand is, spectrum heeft het goedgekeurd, jij een nieuwe en de oude terug naar research, want zij willen weten wat er fout is, als er meerdere van die batch terug komen kunnen ze eventueel een terugroepactie doen.

    Er zijn maar een handje vol rc-winkels in NL waar je nooit wat over hoort. PK is er 1 van.
     
    Caretaker vindt dit leuk.
  14. Jan de Boeff

    Jan de Boeff

    Lid geworden:
    6 sep 2012
    Berichten:
    1.251
    Locatie:
    Rotterdam
    PK mag dan misschien niet de goedkoopste zijn en misschien niet alles op voorraad hebben (welke winkel wel?) maar de vakbekwaamheid van eigenaar Jan is dik en dik in orde met tientalen jaren ervaring en hun service is prima en je kan altijd terecht met vragen
     
    Schots en Scheef vindt dit leuk.
  15. Stormbreaker

    Stormbreaker

    Lid geworden:
    29 jul 2009
    Berichten:
    431
    Helaas zie ik eigenaar Jan steeds niet als ik kom, ik heb vaak te maken met ene Erik en een andere jongen.
     
  16. motorsports

    motorsports Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Berichten:
    5.546
    Locatie:
    rondom Utrecht
    En wat is het probleem ?, Zijn ze (Erik en andere jongen)in jouw ogen niet kundig genoeg ?, waarom wil je alleen met Jan " zaken " doen ?

    En uit nieuwsgierigheid : hoe oud ben jezelf ?
     
  17. Stormbreaker

    Stormbreaker

    Lid geworden:
    29 jul 2009
    Berichten:
    431
    Laten we er maar over ophouden, ik ben een andere mening toegedaan en jij hebt een andere mening. Ik denk dat we hier beter niet over in discussie kunnen gaan voordat de boel straks escaleert. Ik vind het een supermooie sport maar ik wil ook geen vervelende herinneringen aan dit topic overhouden. Als jij PK goed vind en er wil blijven kopen, dan is dat toch prima? Waarom zou ik niet anders mogen vinden?
     
  18. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    Als je een goed onderbouwde mening hebt mag dat uiteraard.
    Als je het probleem met je zenderset niet op PK zijn schouders legt tenminste. Zij leveren een product en als dat product niet goed is mag je PK daar niet op afrekenen. Daar gaat het nu over.
     
    Madhouse, Schots en Scheef en motorsports vinden dit leuk.
  19. motorsports

    motorsports Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Berichten:
    5.546
    Locatie:
    rondom Utrecht
    edit : laat ook maar , Caretaker : plus 1
     
  20. Stormbreaker

    Stormbreaker

    Lid geworden:
    29 jul 2009
    Berichten:
    431
    Inmiddels ben ik vorige week tijdens mijn eerste clubwedstrijd bij MBC de Sluis derde (van de 6) geworden in de electro stock. Deze week weer begonnen met trainen (dinsdagavond en vanmorgen). Vanmorgen drama met de grip, af en toe gleed de auto zo plotseling weg dat ik dacht dat er een korte storing tussen zender/ontvanger was. Bleek gelukkig niet zo te zijn want de baan was nat (terwijl je dat niet goed kon zien). Er zaten natte plekken op de baan waardoor er ook druppels op de wielen zaten (sorex 32). Vanmiddag is het wiel linksvoor rechtgezet, dat stond iets uit de lijn. Dat heet ws. gezorgd voor een hoop trimproblemen. Volgende week maar eens kijken bij MBC of ik dat zo ook opgelost is, de wielen staan nu mooi in lijn. 14 augustus weer eerstvolgende wedstrijd.
     

Deel Deze Pagina