A
Anonymous
Guest
humm. Nee ik denk niet dat dat kan... Op de site van colibri staat dat jou vliegtuig een .25 -takt motor aanbeveelt en de motor die jij zo mooi vind is .40. Dus dat is veelste veel power voor zo'n kisie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, daarom maar even wat rondgesnuffeld op het web...Hans Meij zei:Iedereen die hier een oordeel heeft over de .40 Saito doet dat zonder praktijkervaring met deze specifieke motor omdat hij nog zo nieuw is.
Het zou dus best wel eens een perfect motortje kunnen zijn voor deze kist.
Bruno van Hoek zei:Klopt, daarom maar even wat rondgesnuffeld op het web...
Aanbevolen prop: 11x6. Zie je dat voor je op een Colibri? Ik heb zo mijn twijfels. Groter dan 9" diameter moet je m.i. niet gaan met dat model, behalve misschien als je een staartrotor monteert om het rolmoment te compenseren... :wink:
Lijkt mij ook...Hans Meij zei:Waarschijnlijk is de Kolibri met de kleinste Saito, de 30, het meest prettig gemotoriseerd als het een viertakt moet worden.
Ach, mijn Pitts is ook nog steeds niet af, er komt steeds weer een ander projectje tussendoor.laurens zei:Ik denk dat ik iets aan mn site ga veranderen....