Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zou kunnen als het nodig is. (Via PB, ik kijk niet zo heel vaak in de autohoek)
Maar er zit een duidelijke handleiding bij, dus zal denk ik wel goed komen!
Handleiding kan je ook alvast downloaden via google, dan weet je van te voren wat je te wachten staat
De IMax B6 is een zeer geavanceerde alles-in-een snellader die praktisch alle type accu's kan laden, zowel LiPo als Lion, NiMH, NiCd en LiFe. De IMax B6 wordt aangestuurd door een microprocessor die tijdens het laden van LiPo accu's het laden van de onderlinge cellen zeer nauwkeurig balanceert, zo bent u verzekert van een lange levensduur van uw accu's. De IMax B6 is volledig naar eigen keuze in te stellen, zoals laadstroom 1-5A, laadtijd etcetera en is zeer gemakkelijk in gebruik. Deze lader wordt geleverd met 220V aansluiting voor thuis, maar kan ook op 9V worden gebruikt in de auto, de B6 controleert de inkomende spanning om te voorkomen dat de accu van uw auto tijdens het laden leegraakt. Mogelijkheid voor opslag van 5 laadprogramma's en wordt nu geleverd met een groot aantal laadkabels, waaronder Tamiya. De IMax B6 heeft een zeer helder en duidelijk Display, dat alle belangrijke data aangeeft tijdens laden en geeft u de mogelijkheid precies te zien wat de status en spanning is van uw accu. Een absolute aanrader. Wordt compleet geleverd met 220V snoer en verloopkabels voor o.a. Traxxas, Tamiya en Dean connectoren.
Die tekst klopt idd met de B6AC versie, maar op de fotos staat weer de gewone B6.
Ik zou voor de zekerheid ff een mailtje doen naar die zaak welke lader ze nou precies verkopen.
Welke stekkers heb je nu aan je accu(s) zitten?
Er zitten verloopjes bij voor traxxas, tamiya en deans stekkers iig.
Als je een andere stekker gebruikt heb je daar nog een contrastekker bij nodig om zelf een laadkabeltje te maken.
Bij die set heb je de keuze om lader en accu erbij te bestellen voor €30,-
Dan krijg je een NIMH accu en zo'n adapter voor in het stopcontact waarmee je accu in 8 uur vol is.
Wat je ook kan doen is die B6AC kopen en een LIPO in je wagen zetten.
Dan is je accu altijd in een uur vol en heb je net wat meer power.
Als je dan lader + lipo bij hobbyking EU haalt ben je nog goedkoper uit als alleen de losse lader hier in NL te bestellen.
Persoonlijk zou ik voor optie 2 gaan, daar kan je het langste mee vooruit.
Bij optie 2 moet je dan nog wel zelf de traxxas stekker (of een andeere die de stroom aankan) aan je LIPO solderen
en als ik een brusless moter er in zet kan ik dan nog door me die standaar NIMH accu? als dat zo is kan ik namelijk de standaar snellader ven NIHM bij me auto bestellen...