Beginnersperikelen.. Hoe vlieg je met zo min mogelijk crashes..

kan je wel zeggen.
maar ook nog geen onderdelen binnen van de ne. dus word helemaal nix vandaag

mijn werkgever had een adres. daar had hij ook de ne gekocht voor bijna niks.
japan denk ik

Ok, dan kan het inderdaad wel even duren.. Jammer.. Daarom moet je eigenlijk twee helicopters hebben. Eentje als backup :)

en twee lama.s maar die liggen in te veel onderdelen in een doos kapot te wezen op zolder

Oh, kun je ten minste vliegen. Ik zou gek worden als ik langere tijd niet een rondje kon doen :)

is een goeie tip. ga morgen effe kijken in vleuten, wat ze daar allemaal verkopen.
is een of andere vrije markt. hoorde van iemand dat het daar wemelt van de heli's

is een goeie tip. ga morgen effe kijken in vleuten, wat ze daar allemaal verkopen.
is een of andere vrije markt. hoorde van iemand dat het daar wemelt van de heli's

Als dat net zo is als de zwarte markt in Beverwijk hebben ze meestal alleen 3 kanaals en geen 4 kanaals.. Misschien heb je mazzel.. Ze hadden wel iets wat leek op een 4 kanaals. Klein ding met aan de zijkanten ronde uitsteeksels.. Maar vertrouw dat niet.

Is dit niks??

015MH 8008 flightclub 4 channel rc helicopter | 4ch. mini helicopters | Mini Helicopters . nl

zolang kijken niks kost kan ik daar geen buil an vallen.
anders weer eens effe snuffelen bij v-nix. of heb jij een aantrekkelijke site waar de prijzen goed zijn

volgende winter denk ik.
vliegen eigenlijk ook net niet lekker genoeg

Back