Oefenen, oefenen en daarna nog een keer oefenen![]()
Ja, met die lastige tips die je hebt gegeven, wordt het nog wel even zweten

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oefenen, oefenen en daarna nog een keer oefenen![]()
Weet je wat het is?? Over een week lach je erom.. Echt. Is net als gamen. Je moet gewoon even het gevoel hebben. Speel je wel eens games?? Of heb je dat wel gedaan? Dan weet je dat je eerst er niks van bakt en na een week zweten ren je door alle levels.. Dit is in principe hetzelfde alleen kun je fysieke schade hebben waardoor je geld moet uitgeven![]()
Nou, kreeg email van Hobbyking dat de lipo's op dit moment ingepakt worden en dubbelgechecked.. Daarna sturen ze de handel op. Ben benieuwd hoelang dat dubbelchecken gaat duren en hoelang de verzending erover doet om hier aan te komen![]()
Nog maar een paar keer gevlogen en alles gecontroleerd. Verder de carbon flybar erop gezet met de kleine gewichtjes.. Nu gaat het beter. Verder denk ik dat ik gewoon te ruw vlieg in de expert mode.. Moet kleinere stick movements maken en minder raggen.. Na wat extra oefenen blijft de heli nu wel onder controle..
De carbon flybar met de kleine gewichtjes is trouwens wel fijn.. Alleen paste 1 gewichtje niet dus was even hobbyen om die erop te krijgen.
Ik krijg hem wel in een pirouette. Alleen als ie eruit komt dan is ie even een moment zo instabiel dat je ontzettend tegen het corrigeren van de heli in moet gaan om hem onder controle te houden..
En dat lijkt mij niet de bedoeling te zijn en als ik naar het filmpje kijk, lijkt mij daar geen sprake van dat er wordt gecorrigeerd. Lijkt heel stabiel te gaan.
In de easy mode is ie ook stabiel.. In de expert mode dus zwarte cirkeltje op TX is het een ander verhaal.. Uitslag van de servo is dan ook groter..