Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zolang kijken niks kost kan ik daar geen buil an vallen.
anders weer eens effe snuffelen bij v-nix. of heb jij een aantrekkelijke site waar de prijzen goed zijn
Bravo III voor 60 dollar ex verzenden: MRC - HELICOPTERS Series - BRAVO III COAXIAL WITH CASE, Item: N30231224205, RC PRODUCTS/HELICOPTERS
Nee, dan kom je niet verder maar ik kan me voorstellen dat iemand soms even "lui" wil vliegen. Zonder al te alert te zijn..
Hoe zit het met de invoerrechten bij dit soort bedragen? Heb in het verleden wel gehad dat ik aan de deur bij de postbode alsnog bij moest betalen waardoor de winst gelijk weg was. Sterker nog. Ik was duurder uit..
Als je de solo pro bent gewend, dan kom je met de bravo III toch niet veel verder?
Is dat voor buiten of binnen de EU.. Dat verschilt namelijk..
Ja ehhhh... binnen de EU bestaat toch geen invoerrechten meer?
Ik zie eigenlijk helemaal geen spectaculaire filmpjes met micro's.. T'is allemaal maar een beetje hoveren en rondjes vliegen.. Ding laten vallen en vlak voor de grond weer ophijsen en bijvoorbeeld een stevige yaw met turn zie ik niet.. Dat zijn nou juist de dingen die zo leuk zijn om te doen..
Leuk, hoe meer spectaculaire filmpjes hoe beter![]()
Ik heb wel een kort stukje waar ik wat feller met de Bravo SX door de kamer vlieg, ik zal het weer even uploaden. Stond op een gratis hosting site, en is inmiddels weer verdwenen...
Ik hoop dat het spectaculair genoeg is. Er zitten in ieder geval een paar vlotte 180 graden bochten in...
Snelle bochten met Bravo SX.mpg downloaden
Mooi vliegwerk met een best grote heli in een huiskamer.
Heb je deze zelf gevlogen?
Yep, camera op het TV meubel dat tegen de muur staat, en een beetje proberen de heli binnen beeld te houden. En niet tegen de camera aan te vliegen, scheelde weinig op 1 moment...![]()