Indoorvlieger
Forum veteraan
Geweldig!!!!! Het is gelukt met subtrimmen.. Jemig wat vliegt ie nu een stuk makkelijker zeg... Pfff, al die dagen dus gewoon met een onmogelijk getrimde heli geoefend.. Nu kan ik eindelijk echt aan de slag. Heb voor de clearview sim de Blade MSR geinstalleerd en die vliegt eigenlijk in de sim nu hetzelfde als de Solo Pro..
De gesoldeerde verbinding houd zich trouwens uitstekend. Ik heb omdat ik een paar dagen niet had gevlogen een paar stevige landingen gehad even en hij doet het nog prima.. Nu ik e.e.a. doorheb kan ik niet wachten op de Bravo SX erbij.. M'n vrouw is gezwicht en die krijg ik voor m'n verjaardag![]()
Soms is de oplossing heel simpel.

Mooi dat je reparatie het goed houdt. Ik zal een opmerking over dat die draad in de weg van de lipo kan zitten, aan de FAQ toevoegen, ik heb zelf ook een keer een losse draad gehad, en denk dat ik hetzelfde heb gehad als jij, met die stekker.
En, wees niet bang om buiten te gaan vliegen, soms leer je dingen sneller als je de ruimte hebt om fouten te maken. Let wel op dat het echt windstil is, als je in je gezicht wind voelt, kan het al teveel zijn voor een minder geoefende piloot.