Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog even en meerdere merken voeren zo'n modelletje.
Sinds een paar dagen vlieg ik ook met E-flite Blade. En dan ga je er uiteraard meer op letten maar onderdelen zijn héél makkelijk te krijgen.
Daarbij is het niet zoveel duurder dan andere merken vind ik. Een mCX RTF voor €85 kopen en met de (geweldige) zender kan je vele Blade's BnF modellen besturen. De echt niet zo grote meerprijs is mij het waard. Wel is het dat sommige modellen een 5 of 6 kanaals zender nodig hebben. Hun lijn modellen is aardig compleet vind ik ook.
En er zijn net als NE gewoon 2 vliegmodes in te stellen. Een soort van 5e kanaal. Dan reageert het extremer, net als NE. Dat is heel wat anders dan dat er niet mee te vliegen valt. ;-)
En een gadget kan ik het ook niet noemen, het is gewoon een volwaardige maar heel kleine CP helicopterGeweldig toch! Later als ik groot ben dan wil ik er ook één. Nog even en meerdere merken voeren zo'n modelletje.
Trouwens ben ik naar een heli-speciaal zaak geweest. Leuk is dat, kon er wel uren rondhangen ;-)
Lastig te zeggen omdat ik niet kan vergelijken. Er zit in ieder geval wat los. Morgen ff langs de shop om daar een hele kop te zien. Dan zie ik vlot wat er mis is![]()
Hoofdas beschadigt.. Ik heb nieuwe onderdelen en ga later maar klussen.. Eigenlijk heb ik een duidelijke foto nodig van hoe alles precies zit.. De foto's in de FAQ laten niet alles goed zien![]()
Nee, de hele as moet.. Er is nog wat afgebroken.. De as ligt er al uit.. Nu maar gaan puzzelen. De eerste keer is altijd het lastigst. Jammer dat ik niet al de Bravo SX heb want dan kon ik makkelijk afkijkenDie kop is namelijk hetzelfde zag ik al in de winkel.
Wel fijn dat ze de onderdelen op voorraad hebben.
Nu de gewetensvraag. De Bravo kit heeft ie staan. Maar 30 euro duurder dan op internet. Jammer want ik support graag een winkel die ondersteuning geeft. Maar 30 euro is wel een hoop reserve onderdelen..
Binnen de NL is ie 30 euro duurder. Ik bestel hem maar via Internet dus..
Tsja de boel is kapot door een crash natuurlijk. Alleen was dat een crash van paar dagen geleden want gisteren is ie niet gecrashed. Opeens schoot ie vooruit in een rustige vlucht en klapte stevig tegen de muur. Denk dat er bij een eerdere crash al iets gescheurd is en dat ie gisteren knapte in de vlucht..
Helaas pindakaas. We gaan sleutelen vanavond.
Verder vraagje aan Bravo eigenaren. Is die canopy een beetje te verwijderen? Wel zo handig bij eventuele reparaties..
Pfff, hoe krijg je die flybar eraf :/