Beginnersperikelen.. Hoe vlieg je met zo min mogelijk crashes..

Ik kan officieel bevestigen dat dit verslavend is. Vanmorgen voor de eerste bak koffie eerst 2 lipo's leegvliegen om wakker te worden..

Ik drink nogal sterke koffie. Na m'n eerste mok is vliegen even geen optie.. Dat kan dan pas na m'n boterham :)

Ik begin me een beetje te "ergeren" aan het corrigerende gedrag van de heli :) Als ik bijvoorbeeld hem een hoek in sleur met yaw en dan stop om uiteraard de muur niet te raken dan is de reactie van het corrigeren best extreem.. Ziet er wel spectaculair uit maar daarmee mis je wel precisie..
Zijn maar overdenkingen hoor.. Niks bijzonders verder.

Ik begin me een beetje te "ergeren" aan het corrigerende gedrag van de heli :) Als ik bijvoorbeeld hem een hoek in sleur met yaw en dan stop om uiteraard de muur niet te raken dan is de reactie van het corrigeren best extreem.. Ziet er wel spectaculair uit maar daarmee mis je wel precisie..
Zijn maar overdenkingen hoor.. Niks bijzonders verder.

En zo had ik mijn pro vanmiddag ook in de advanced mode en de hoek ingesleurd maar na het corrigeren had ik een ontmoeting met het plafond.... niet geinig. NE in de lappenmand en dan besef ik ook dat dit toch erg verslavend is

Maar wacht eens even?? Wat is dit nu?? :)

resize.aspx

Hallooo dan...... Hier wil ik dan ook wel even op wachten. M'n vrouw zal dit leuk vinden, not. Ik wel:yes:

P.S. Ik moet m'n vrouw ook af en toe wat overtuigen hoor ;) Vandaag maar iets leuks gekocht voor haar :D

P.S. Ik moet m'n vrouw ook af en toe wat overtuigen hoor ;) Vandaag maar iets leuks gekocht voor haar :D

Dat werkt bij mijn vrouw niet maar wel een goede tip.
Mijn vrouw doorziet dit gelijk.
Heb nog even de tijd om haar een aantal plaatjes en filmpjes te laten zien eer deze verkrijgbaar is.
Ze is nu al bang dat ik straks in het programma kom van "help mijn man heeft een hobby";)

Betrek mijn zoon hier wel bij in.... hoe fout is dit:D Maar goed dat hij ook elke dag vraagt om te mogen vliegen

Laatst bewerkt:
:D:D:D:D:D Je bent net zo slim als ik ;)

Yup.... samen met zoonlief vliegen, filmpjes kijken op you tube, foto's bekijken. Vrouwlief komt toevallig langs lopen en ziet het plezier dat wij samen hebben en dan 's avonds op de bank laptop er even bij en haar af en toe erbij betrekken. Vraagt ze soms waar ik naar kijk of naar zitten te gniffelen. Moet lukken toch? als de nieuwe NE en 6 ch uit gaat komen:yes::yes::yes::yes::yes:

je kan het ook zo hebben dat je vrouw ze voor jou koopt

Hmmmmmm..... fantastisch idee, ik denk niet dat, dat er van zal komen.
Kheb de vrijheid wel hoor, alleen moet het niet zo zijn dat ik van de ene dag op de andere dag weer een andere heli wil, zo ben ik en dat weet ze haha.

ik kijk heel lief naar haar en ze zegt dan wil je wat van me.
dan zeg ik ja een nieuwe heli

maar als ik jouw zo zie ben je al aardig gevorderd met vliegen
of nie chow

gister effe een schema gemaakt voor de bedrading op het mainboard van de s107.
waren twee draadjes los wist niet welke waar

Back