Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
met een goede voorbereiding en goed onderhoud achteraf is in de sneeuw rijden geen probleem.
Je bent wel 2x zoveel tijd aan onderhoud kwijt als dat je rijd.
dus gewoon lekker rijden!!!
en goed schoonmaken
gefeliciteerd je hebt zojuist die jongen zijn motor hier mee naar de klote geholpen,
juist afterun gebruiken, zorgen dat er geen sneeuw op het blok kan komen, goed in pakken met een sok ofso om hem op temperatuur te houden, servo's intapen of waterdicht maken, ontvanger en accu in een ballon stoppen en dicht knopen. en na dr hand je lagers goed invetten en je auto helemaal droog maken anders staat de boel vast...
verbrandings technisch maakt een beetje water voor je motor niet uit. het gaat er om dat je motor afkoelt door het sneeuw wat er op komt en dat is juist slecht. voor mijn lagers gebruik ik een zeer dunne ball bearing oil. er zijn genoeg vetten en oliën naar keuze bij de modelbouw winkel die je voor je lagers kan gebruiken
Dus de motor kan helemaal niet tegen water? Servo's zijn waterdicht als het goed is, dusja.. Maar mijn Ruckus kan hier overal tegen, ook als ik hem niet inpak, alleen is dat idd wel electro. En waarmee vet jij je lagers in als ik vragen mag? Schoonmaken en laten drogen doe ik idd altijd, soms ook gewoon met wc papier al het natte eraf halen
De motor kan je toch ook gewoon voorwerwarmen met een fohn ofniet?
Nou ben ik niet echt het type dat op forum's commentaar geeft op de reacties van anderen. Maar voor jou maak ik graag een uitzondering Rattie.
Dat je het niet eens bent met de post van een ander, dat kan, maar het is kunst om fatsoenlijk te blijven en niet alleen een sneer te posten.
En als je dan al een reactie geeft die volgens jou beter zou zijn. Denk dan in het vervolg nog eens een keer goed na voordat je iets schrijft.
dat verhaal van een sok over je blok? please...........