Benelux Cup

Weet iemand hier meer of deze wedstrijd doorgaat ?
Christian Seibel, die dit organiseert, is immers door de DMFV (de tegenhanger van de KNVvL) buiten de deur gezet en op de site van die club staan slecht wat kleine lettertjes......

Hmm, ok
En ik had net een print voor hem klaargemaakt voor de tijdwaarnemingsklok.
Dat zal dan wel niet doorgaan.

GJ

Ik heb de coordinaten ingevoerd in de TT, maar volgens mij is dit in de buurt van Herkenbosh. Klopt dit??? Geen straatnaam of postcode bekend van de vliegplek??

Ik heb de coordinaten ingevoerd in de TT, maar volgens mij is dit in de buurt van Herkenbosh. Klopt dit??? Geen straatnaam of postcode bekend van de vliegplek??

Met die coordinaten kom je op een plek, een 200 meter bij het vliegveld vandaan. Klopt wel.... en het is echt een plekje in Duitsland :)

Wanneer je in Google invoert "Happelter Hof Brüggen" ligt het veldje daar een 200 meter oostelijk van. De wegen daaromheen en daar naar toe, veldwegen, hebben geen naam.
Maar in google maps, satelite view, zie je het veldje liggen :)

Happelter Hof
Happelter Heide 2
41379 Brüggen
Duitsland

Laatst bewerkt:
Het veldje zelf is niet al te groot (wel mooi en kompleet met stroom en alles) maar daaromheen is volop vrij veld. Alleen een 300 meter achter het veld in de noord-oost hoek staat de eerste van een heel bos van windmolens. Wat maken die dingen trouwens een klere herie :(

Nu geeft hij de Hooibaan in Vlodrop aan. Vreemd. Iemand bekend met coördinaten invoeren in een tom tom??

Ligt eraan welke Tomtom je hebt vermoed ik zo. In mijn Tomtommetje (Go-life 1005) geef je de getalwaarde in en dan het graden teken (50 in dit geval), dan weer een getal gevolgd door het minuten teken en als laatste een getalwaarde gevolgd door het sekonde teken. Eerst voor N en dan voor E, maar dat kan natuurlijk per Tomtom verschillen.....

DMFV en de wedstrijd op 7. September

Zojuist heb ik nog wat laatste informatie gekregen van de DMFV met betrekking tot de wedstrijd in Schwalmtal.
Deze wedstrijd gaat in elk geval door onder auspicien van de DMFV. Een mijnheer
Jürgen Reinecke-Fachreferent F3J, heeft dit weekend noch een gesprek met de mensen van de vereniging Brüggen-Schwalmtal over het verloop van de wedstrijd en om de laatste puntjes op de "I" te zetten :)
Ook de DMFV heeft enige probleempjes met Christian Seibel tenminste daar waar het betreft informatie verstrekking/communicatie. Maar de doorgang van de wedstrijd komt in elk geval niet in gevaar.

Back