Benelux race Mac de Baanbrekers

Nu maar hopen dat de weergoden het ons ook gaan gunnen. Ik wil niks jinxen maar heb gisteravond even de vooruitzichten bekeken... :(

Dus hopelijk wordt het mooi weer volgende week, vanaf donderdag ochtend zou mooi zijn...

Yep, zou jammer zijn, maar voor een betrouwbare verwachting moet je toch echt tot Vrijdag wachten in dit land.

Ja als we tot vrijdag wachten dan kan ik het in levende lijve zien wat voor weer het is haha... Want dan zit ik daar al op de baan :)

Haha... Wat wilde jij dan? Weet niet wanneer jij naar de baan gaat doorgaans voor een race die op zondag verreden wordt. Maar de vrijdag ervoor is vroeg zat hoor...

Dinsdag het gras alvast maaien langs de baan en op het kampeerveld, woensdag alvast een en ander op gaan bouwen. En waarschijnlijk dan de tent ook alvast maar opzetten...

Ik rij ook mee met stock,

lijk me toch wel leuk 1/10 electro.

1/12 is al leuk nu 1/10 proberen.

tot vrijdag allemaal

mvg hanskez

Als het nou een regenrace wordt, en ik ga rijden met een 17.5T motor in de Pro10, mag dat?

Ja een 17.5t kan ook. Het is 10.5t of meer turns.

Ik had al zo'n vermoeden, staat ook in het NK regelement, op de Nomac site, alleen is die van 2010...
Ik heb nog wat Tamiya caps liggen, deze maar eens om wat aangepast foam plakken.... ;)

Caps werken heel goed maar pas op met een sensord regelaar. In de regen is die zo kapot. (over het algemeen wordt er brushed gereden in de regen)

Ik heb nog een oude nosram regelaar, die zal het dan maar moeten volhouden.
Gaat ie stuk, jammer dan...

Caps werken heel goed maar pas op met een sensord regelaar. In de regen is die zo kapot. (over het algemeen wordt er brushed gereden in de regen)

Daar zijn we ook achter gekomen toen er 2 regelaars achter elkaar kapot gingen, 1 sensoraansluiting in de motor was niet erg lekker....

Maar wat mag er brushed gereden worden?
Is er nog een brushed motor vastgelegd voor droog die mee kan komen met de brushless?

In de Pro10 is het regelement zo gezet dat er qua motoren een hoop kan en mag. Met name in regen kan eigenlijk bijna alles wel op brushed gebied.

Mijn vraag nu eigenlijk is: Gaat de race door met regen of wordt dan alles afgelast? Anders moet ik héél rap wat gaan verzinnen voor een regenauto want anders kan ik gewoon thuis blijven namelijk...

De race gaat gewoon door. Ik ben immers ook Benelux kampioen na 3 kwartier in de regen rijden.

Hmm... Okee, time for some action then... Gelukkig nog twee dagen vrij voordat we het weekend in gaan. Kan ik nog wat doen...

Back