Benelux race Mac de Baanbrekers

Absoluut! Zeker met de diversiteit aan klasses wordt het een mooi schouwspel om te rijden en te bekijken...

En toch vraag ik mij af.... er is dan een hoop gezeur geweest om klasses erbij te krijgen en kijk ik nu naar de ETS inschrijvingen en staan daar 70 (!!!!!) Nederlanders op de lijst voor maar 3 klasses.

Wat is dit dan? Kan iemand dat mij eens uitleggen?

roelof, een ETS kun je niet vergelijken met een NK of een Benelux race. Sponsoring, marketing en de "grote" namen doen een hoop om mensen te trekken.

Tja.... je kunt er omheen draaien maar je moet het met mij eens zijn dat voor een evenement als de Benelux een kleine groep mensen met wat inzet (om het maar zo te noemen) het even van 3 naar 6 klasses hebben geregeld omdat men graag hun eigen klasse wilt rijden. Ook op clubniveau en nationaal niveau zijn er hevige discussies over wat te rijden maar wel even 70 Nederlanders die zonder enige mokken zo naar de ETS gaan.....

Maar ja, langzaam stromen de inschrijvingen binnen en kon het wel eens druk worden tegen de tijd de race er is.

Ik weet even niet welke richting je uit wilt.

Ik draai er niet omheen, ik ga naar de Benelux race, niet naar de ETS:D. Dat de vrijwiligers er ontzettend hard voor boksen om de Benelux race tot een succes te maken en een pluim verdienen is een feit. Net zoals de vrijwiliggers om het NK tot een leuk evenement te maken ook een pluim verdienen.

De discussies van de electro TC regels zijn geweest. De conclusie of het inderdaad het regelement is geweest die rijders doet beslissen om wel of niet met een evenement mee te doen zal wel opgemaakt worden einde van het jaar.

Mischien moeteen we eens Hobbywing vragen om de Benelux Race te sponsoren:D

Laatst bewerkt:
Modified klasse:

14 deelnemer waarvan tot nu toe 6 rijders uit NL en 8 rijder uit B onze zuider buren.
Daar mogen zeker meer NL,ers bij komen!!

Stock klasse 10,5 zien we ook een diverse in rijders ook dit is geweldig en ook daar zal hard worden gereden.

Stock 13,5 loopt nog wat achter daar mogen zeer veel mensen bij.

En dan de PRO-10 die mannen zijn de top want zo een beetje het gehele NK veld staat op de inschrijving.
En zelfs daar hebben we een hele hoop rijders uit D dat zal allemaal wel heel hard gaan.

DUS KOM OP ALLE INSCHRIJVEN VOOR DEZE ZEER MOOIE RACE!!!!!!!!!!!

Gr Patrick

Laats op de ETS in Apeldoorn, zijn er een aantal grote rijders uitgenodigd om ook aan de benelux-+ race mee te komen doen.

Denk daar maar bij aan toppers zowel uit de modified klasse en uit de stock klasse.

Dus nogmaals wil je mee rijden schrijf je dan snel in.

Mvg Patrick

Helaas voor mij niet:(
Heb de 2 weken er voor reeds wedstrijden en tijdens dat weekend storings dienst:help:

mvg Roy

Kan je die dienst niet ruilen dan met iemand? Of werkt dat zo niet bij jullie?

Het wordt wel echt een hele gave race namelijk!

Was dat maar geen leugen:(
Heb al 3 storingsdiensten geruild ivm wedstrijden.
Als ik er nu nog 1 ga doen schieten ze mij af net als moeders de vrouw:yes:
3 weekenden achter elkaar niet thuis zijn leverd mij een enkeltje buiten de deur slapen:rolleyes:;):cool:

mvg Roy
Ps mocht het nog anders worden dan horen jullie het.

Kan je die dienst niet ruilen dan met iemand? Of werkt dat zo niet bij jullie?

Het wordt wel echt een hele gave race namelijk!

Ik weet het Ted.
Had graag mee gedaan maar moest op persoonlijke redenen helaas afzeggen.
Had gehoopt om dan zaterdag avond langs te komen ivm de veiling voor Japan maar daar werd ook een stokje voor gestoken:(

mvg Roy

bij de ETS was je er ook al niet Roy ;)

Klopt helemaal:mad:
Had een regen auto en een droogweer auto klaar staan.
Alleen regelaar en motor meost er in en dan gaan.
Mocht helaas niet zo zijn.
Ik ga kijken wat ik kan regelen maar durf helemaal niets te beloven.
I will keep you guys posted.

mvg Roy

Ik ga er toch proberen om er het hele weekend te zijn vanaf vrijdag t/m zondag. Moet alleen nog even kijken waar ik ga pitten dan. Het campeer veldje is een stuk kleiner geworden ivm de verbouwing aan skidome. Hopen op supermooi weer! Aan veldvulling geen gebrek deze keer in de Pro10 haha... :D

Back