Benelux race Mac de Baanbrekers

Hey Pro10 mannen aals jullie nog TC rijders warm kunnen krijgen hier voor mag dat ook graag hoor tip tip hahahahahah

WAUW! Da's echt ook voor het eerst dat er aan "ons" gevraagd wordt om TC rijders warm te stomen haha... Meestal is het andersom. Sorry, ik gun jullie echt van harte een mega vol rijdersveld maar vind het op een vreemde manier even leuk...

Even voor alle duidelijkheid wat betreft het camperen bij de Baanbrekers.

Camperen op het campingveld is mogelijk tegen onderstaande tarief:

Ma t/m Vr € 5,00 per nacht
Za t/m Zo € 7,50 per nacht

Ik hoop dat het zo een stuk duidelijker is. Het is inmiddels ook aangepast op de Baanbrekers website.

zo is het inderdaad wat duidelijker ........voor mij iig ;)

Don't panic, er zullen er nog veel meer meedoen, belgen zijn niet zo'n snelle inschrijvers en velen weten het nog niet, maar dat komt nog wel.

MJ

Don't panic, er zullen er nog veel meer meedoen, belgen zijn niet zo'n snelle inschrijvers en velen weten het nog niet, maar dat komt nog wel.

MJ

Mooi mooi want het lijkt mij een zeer mooie race om weer eens met zijn alle op een baan samen te komen.

Gr Patrick

Bij de TC klasse kommen steeds meer zuider buren bij nu nog wat meer NL'er erbij en het is een helemaal complete race.

Gr Patrick

Jammer dat er met lipo's moet gereden worden van de EFRA lijst in de 10.5 touringklasse. Kans is er wel dat we meedoen.

Inderdaad, maar zelfs bij de 17.5T klasse is het verplicht deze lipo's te gebruiken. Wat bij het BK niet van toepassing is.

Dit is uit het nomac regelement 2010:

— Alle accu's die voorkomen op de EFRA accu lijst mogen gebruikt worden, dus ook 6 cell NIMH en LIFE of A123 cellen die voorkomen op de lijst.
— Lipo accu's moeten alleen voldoen aan de door EFRA opgestelde specificaties. De lipo accu hoeft niet op de EFRA lijst voor te komen.

Dus ja, wellicht toch even een mailtje sturen wat er precies bedoeld wordt.

@ Olli

De Benelux wedstrijden in de 17,5T klasse worden eigenlijk verreden volgens het Belgisch reglement want daar wordt de klasse ook voor gehouden in principe. Maar in het Belgisch reglement staat het volgende over accu's in de 17,5T klasse:

**"Voor de klasse A4 (Stock) mag er gereden worden met 2S Lipo/Life op 7.4V hardcase, limiet en merk vrij."**

Dus geen cellen zoals NiMh en NiCad. Wel mag je met de Life cellen rijden (maar dan ben je niet in het voordeel).

In de 10,5T klasse die je ook volgend het BK reglement te rijden met met Lipo's/Life's volgens de EFRA lijst. In het reglement van de FBA staat het volgende:

**"Voor alle klassen zijn enkel hardcase lipo/life batterijen toegelaten. Vanaf 01 februari 2011 wordt de nieuwe EFRA lijst gepubliceerd en enkel de batterijen op deze lijst zijn toegelaten in de klassen A1 (Super Stock) en A2.(EFRA/Modified)"**

Klein foutje in de flyer van de Baanbrekers, maar bij deze volgen we het FBA reglement.:p

Allright;).

Nu is het al wat gemakkelijker.

Edit, zie nu juist dat er geen 17.5T klasse is in deze race (dommerik ben ik toch)

Laatst bewerkt:
Er wordt wel degelijk in de 17,5T klasse gereden tijdens de Benelux wedstrijden, maar tot nu toe nog geen inschrijvingen voorbij zien komen.

De electro Benelux wedstrijd heeft zelfs 6 klassen ;-)

Up!

De klasses die op de site staan lopen steeds voller en voller.
Maar natuurlijk kunnen er nog veel meer rijders bij.

Mvg Patrick

in de 17,5 nu 2 man.

De modified klasse groeit langzaam maar er komen steeds grote namen bij.
Zeker vanuit onze zuider buren super.
Nu nog meer grote namen vanuit NL dan wordtde modified klasse derace voor de matadore.

Een EtS is super om aan mee te doen maar nudeze beneluxis ook zeker een aanrader.
'
Gr Patje

Absoluut! Zeker met de diversiteit aan klasses wordt het een mooi schouwspel om te rijden en te bekijken...

Back