Benelux race Mac de Baanbrekers

Joost, je gaat helemaal niet meer camperen dan? Had namelijk graag de tent me je gedeeld.

Is opzich wel de bedoeling alleen weet ik dus niet of er plek is om te camperen én de tent die ik mee zou nemen is gesneuveld in de vakantie van mijn ouders dus ja... Ik moet nog even kijken hoe en wat ik ga doen...

Bij de pro10 modified doet er iemand mee uit Kroatie? Benelux+ wordt zo wel erg breed genomen haha :D....wel gaaf hoor.

Laatst bewerkt:
Tja, feitelijk gezien is de + ook erg breed aangezien er nergens staat waar men dan wel en niet vandaan mag komen... Maar laat maar komen hoor, hoe meer Pro10's hoe beter!!!

Als ik het goed geteld heb kunnen er nog drie mensen bij... Dan is de 75 inschrijvingen bereikt. Lijkt me een erg mooie inschrijvingslijst zo voor de eerste keer...

Laatst bewerkt:
Er staan nu idd 72 mensen ingeschreven in alle klasse die er dan zijn.
We kunnen tot een deelnemers aantal gaan van 90 rijders dit heb ik uit betrouwbare bron dus kom op massaal inschrijven nog maar.

Gr Patje

Tja, feitelijk gezien is de + ook erg breed aangezien er nergens staat waar men dan wel en niet vandaan mag komen... Maar laat maar komen hoor, hoe meer Pro10's hoe beter!!!

Als ik het goed geteld heb kunnen er nog drie mensen bij... Dan is de 75 inschrijvingen bereikt. Lijkt me een erg mooie inschrijvingslijst zo voor de eerste keer...

john staat er 2x in maar rijd alleen de 13.5t klasse. Er kunnen er nog 4 bij als ze de lijst nog even nalopen. ;)

Is de aanpassing naar 90 deelnemers officieel?

Ja klopt ik had me ingeschreven voor de superstock maar had Ton een mail gestuurd omdat ik achteraf alleen maar stock wil rijden.
Ik sta nu nog ingeschreven in de superstock en gewone stock maar de superstock komt te vervallen maar daar ben ik nog niet van de lijst gehaald..

Groeten

John

hahaha ja klopt, maar die Kroaat is eigenlijk gewoon een Duitser...........

De reden dat John er twee keer in staat is dat hij zich afgemeld heeft bij Ton en had het eigenlijk even bij de wedstrijdleiding moeten doen of via het contactformulier, maar het komt goed! Vandavond even de aanpassing doorvoeren zodat de lijst weer "schoon" is.

Ik weet niet of 90 rijders het maximale is. Als dat alleen gezien de paddockruimte is dan zal het 90 rijders zijn, anders moeten er tenten gehuurd gaan worden. Daarom zullen ze wel de beperking van 90 deelnemers hanteren zodat alles netjes onder het paddock kan.

Misschien dat Jilles ook nog kwam rijden.............wordt het baanrecord ook nog eens aan flarden gereden...........hahahahah.;)

Eerlijk gezegd weet ook niet waar het op staat, maar Jilles is vast sneller dan het huidige record. Ik heb het over het baanrecord electro, maar misschien dat het van de 1:8 ook wel eens in de buurt kan gaan komen.....:)

Ik durf best te wedden voor een krat bier dat het dagrecord op rucphen door een pro10 modified wordt gereden. ;)

(bij droog weer dan heh:p)

Ferdi heeft tegen mij verteld dat we op de BB tot een max van 90 deelnemers kunnen gaan.
Anders moeten we idd tenten gaan huren en dat willen we nog niet doen voor dit jaar.
Maar als het evenement zeer goed bezocht gaat worden ook voor in de toekomst dan gaan we dat wel doen.

Mensen die zich dubbel hebben ingeschreven meld dit idd even bij de wedstrijdleiding van de BB, Ton is natuurlijk alleen van en voor de Nomac race's op deze race is Ton gewoon een racer die mee doet.

Wij hebben er in iedergeval zeer veel zin in om dit goed voor elkaar te krijgen ik denk dat de promotie die al hier en op bijv ETS Apeldoorn en elders goed zal bij dragen om de Benelux race ook een groot evenement te maken.

Gr Patje

Hopen dat het een succes wordt dan. Wie weet kan het uitgebouwd worden tot een Benelux+ series in de toekomst waar dan ook de Pro10 uit kan blijven komen...

Back