Benelux race Mac de Baanbrekers

hallo ,

Ik neem ook deel aan de benelux , ma had via deze weg geweten welke bestaande body's al dan niet gebruikt in de ProTen 10,5t klasse.

volgende staan in mijn lijst

peugeot 905B
peugeot 908
porsche 962
sauber mercedes
nissan
.....

Hoi repsy leuk dat je mee wilt doen in de pro10. Voor de Benelux race mogen alle kappen die jij hebt genoemd. Pro10 kappen, nitro kappen en lola's zijn allemaal toegestaan tijdens deze race in de 10.5t klasse en natuurlijk in de modified ook.

Bij het Nederlandse pro10 regelement gelden alleen de standaard pro10 kappen maar de Benelux race is anders opgezet. Ik rij met een normale pro10 kap in ieder geval. :D

Het ziet er naar uit dat ik alleen zondag van de partij kan zijn. Ik kom die zaterdag pas tegen de middag terug op schiphol van een weekje dienstreis. :(

Dan doe je 's morgens even een "copy paste" actie qua set-up van Tim ofzo? Werkte op de MACH ook redelijk goed toch?

Als ze zaterdag nog een eerste kwalificatie gaan rijden mis je wel dus wel 1kwalificatie maar goed.... is dan wel een uitdaging:D

Lucas Urbain en Jasmin Loic hebben inmiddels ook ingeschreven in de Modified.

Wordt een leuk veldje met Marc Fischer, Lucas Urbain, Jasmin Loic, Olivier Bultynk, Nick Joosens, Manuel Henriet, John Bruis, Thomas Stockman enz.......:D

Back