Benelux race Mac de Baanbrekers

Da's toevallig, bij de Baanbrekers zijn ze inderdaad bezig om een lijst te gaan publiceren op de website met deelnemers die zich al in hebben geschreven. Volgens mij komt de lijst ergens deze week online.
:wink:

Geld dit ook voor de andere Beneluxwedstrijden?

Dat het een jaarlijks terugkerend evenement kan worden zou wel erg leuk zijn!... misschien ook iets zoals een benelux competitie? of word het dan teveel wedstijden omdat de ETS er ook nog tussen komt? ( voor de toerwagen jongens) anders is het misschien een leuke opzet waarbij we ook de pancar kunnen promoten?

Leuk idee maar het wordt op een gegeven moment wel wat veel lijkt me ?. Naast de clubcompetitie, hebben we nog het NK en de LeMans series. (De toerwagens hebben de ETS series). We hebben het al behoorlijk druk als ik zo in mijn race agenda kijk? :D

Buitenseizoen:
6 zaterdagen voor de clubwedstrijden
6 weekende voor het NK
6 weekende voor de rc lemans (4 in Nederland en 2 in Duitsland)

Dit is alleen voor het buitenseizoen dus hooguit van maart/april tot september?

Realistisch gezien, voordat we ideen krijgen om heel europa door te gaan, laten we eerst maar eens met z'n allen de 2 LeMans wedstrijden in duitsland(Oberhausen en Bad Breisig) en de 4 LeMans wedstrijden in Nederland bezoeken. Velp is bijvoorbeeld ook een hele mooie hoge snelheid circuit, daar moet je ook nog een keer naar toe. :wink:

Ja ok daar heb je ook wel weer gelijk in.
Ik hoop dat we gewoon de clubkampioenschappen kunnen blijven rijden.
Maar ook wil ik zeker wel gaan kijken bij de RC Lemans wedstrijden! Het is ook wel gaaf inderdaad dat ze hier komen rijden, maar hebben ze dan wel een 10,5 turn klasse erbij? of gaan we dan ook voor de modified:p

Er wordt bekeken waar animo voor is en dat wordt gereden dus als er naast modified veel 10.5t rijders zijn dan wordt dat de 2de klasse. :wink:

Als er een grotere groep bijvoorbeeld de EuroGT (duitse klasse, 200mm 13.5t) klasse willen rijden zal dat de 2de klasse worden...

Dus met maar een klein aantal 10.5t rijders zal het dus modified worden, met een grotere groep wordt het 10.5t :cool:

Laatst bewerkt:
haha ok ok .. dan is het wel eens leuk om te gaan kijken! moet ik ook maar is gaan kijken voor nog een andere 200mm body.. als er ergens nog zo een mulsanne te krijgen is!

Kom op een ieder inschrijven voor deze mooie race.
Zowel onze zuider buren maar ook onze eigen NL'ers en misschien nog wel wat meer ooster buren.

Mvg Patrick

Stand van zaken tot nu toe voor deze zeer mooie race.

Gr Patrick

Nr. Naam Touring Car Klasse Nat.

1 Martijn vd Heijden Touring Stock 13,5T NL
2 Phil Hoggart Touring Stock 13,5T NL
3 Janice van Riel Touring Stock 13,5T NL
4 Richard de Mooij Touring Stock 13,5T NL

1 Ton Verstraten Super Stock 10,5T NL
2 Stephane Roufosse Super Stock 10,5T B

1 Patrick Jongenelis Touring Modified NL
2 Steven Koiter Touring Modified NL
3 Manuel Henriet Touring Modified B

Nr. Naam ProTen Klasse Nat.

1 Alexander Fokke ProTen Stock 10,5T NL
2 Tim Jansen ProTen Stock 10,5T NL
3 Joost kuiper ProTen Stock 10,5T NL
4 John Baart ProTen Stock 10,5T NL
5 Sascha Lennartz ProTen Stock 10,5T NL
6 Pascal Closset ProTen Stock 10,5T B
7 Franko d' Alessandro ProTen Stock 10,5T D

1 Michael Finger ProTen Modified D
2 Marcel Ellisen ProTen Modified D
3 Kai Asmer ProTen Modified D
4 Werner Asmus ProTen Modified D
5 Klaus Kolbe ProTen Modified D
6 Rene Cules ProTen Modified D
7 Pascal Closset ProTen Modified B

Let op! Het aantal inschijvingen zijn gelimiteerd dus wees er snel bij!

Nog even en we hebben een A en B finale in de Pro10 haha... Zou 2011 het Pro10 jaar worden? Hmm... :D

haha zou super zijn een A en B finale pro10! heerlijk als er 20 man voor zijn :cool: zou wel heel erg gaaf zijn!
Mooi als 2011 het jaar word voor de pro10.. haha misschien dan volgend jaar bij de nomac nog meer deelnemers! :D

dan gaan we wel de naam aanpassen toch??
Omdat de Pro 10 weer helemaal opleefd noemen we het strx Pro 11

Geintje maar wel leuk.

Ik hoop over het algemeen dat er weer meer mensen gaan rijden.

Mvg Patrick

Hmm, dan heb je in 2012 een probleem Patrick met de 1/12 erbij :D

Tuurlijk, over het algemeen zou er wel wat meer bij mogen maar voor ons Pro10 rijders is het wel even goed om te zien hoe de aanloop nu is met rijders. Dat streelt ons ego gewoon even... :mrgreen:

Back