UHU Hart? dat dat nog bestaat!.. ik heb ooit 1 tube gekocht, daarna nooit meer, houten kissies vanaf dat moment met gewoon witte houtlijm in elkaar geplakt, soms epoxy en de laatste tijd vaak bruisende polyurethaan lijm (constructielijm).
Werkt trouwens ook goed met depron, constructielijm (bison geel flesje, zwarte dop). Vooral als het niet zo perfect wil passen, en zwaar is het niet als je het dun insmeert, beter dan epoxy. Nadeel is dat je van die lelijke gele randen krijgt, dus alleen doen als je kissie gaat spuiten, of als het je nix kan schelen.
Overigens, mooi kissie hoor, de smallere romp is inderdaad wat mooier. Ik heb de V2 gedownload, volgens mij gaat dit ook best indoor. Ik denk wel aan een paar wijzigingen om het wat beter vliegend te krijgen.
Beetje V-stelling (eigenlijk alleen voor het oog, staat mooier, vliegt misschien wat beter)
Bredere rolroeren (2x zo breed, om het profiel niet te veel te verpesten stap ik af van de dubbelsided tape scharnier, wat ik overigens een brilliant idee vind, en maak ik er een liggertje in)
Ligger in de vleugel (twijfel nog..wel of niet)
Vleugel 1 rib breder aan iedere kant (zet gewoon de ribben wat verder uitelkaar) waardoor vleugeloppervlak wat groter wordt en daardoor langzamer zal vliegen en daarmee te bereiken dat ik er zeker indoor mee kan vliegen.
Vleugelneus ronder maken zodat het wat soepeler reageerd op hoog/laag
Hoogteroer breder maken, voor langzamer vliegtuig lijkt het me nu te smal.
Naja, het zal dus wel een versie 3 worden
Binnenkort nieuwe computer, kan ik eens gaan stoeien met inventor6 (3D solid modelling) of gewoon autocad 2007, dat heb ik ook ergens liggen.
Groeten!
Marco