hij wordt er wel robuuster door, bij mijn swashplate lagen er binnen de 50 vluchten al de balletjes voor de ballinks af..
in dat opzicht is het dus wel beter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat kwam toch niet door het vliegen? gewoon netjes landen met die helihij wordt er wel robuuster door, bij mijn swashplate lagen er binnen de 50 vluchten al de balletjes voor de ballinks af..
Dat kwam toch niet door het vliegen? gewoon netjes landen met die heli![]()
Bij mij lag er ook een ballink af, ongeveer na een vlucht of 150+ ,hij wordt er wel robuuster door, bij mijn swashplate lagen er binnen de 50 vluchten al de balletjes voor de ballinks af..
De dichtheid van Aluminium is toch ruim 2 keer zo hoog als die van de meeste plastics. Dus als het volume van de onderdelen gelijk is zal de alu versie 2 keer zo zwaar zijn.alu is niet veel zwaarder dan plastic hoor
ongeveer even zwaar.
bull shit , de alu swash plate is veel beter, de rest laat ik open.Ik ken iemand met een ge-upgrade Blade mcp-X.
Alles van alu wat stock plastik was.
Duur geintje.
Ik heb de mijne nog helemaal stock.
We vliegen regelmatig samen.
Het vlieggedrag van zijn gepimpte mcp-X met alles van alu heeft GEEN meerwaarde wat betreft het vlieggedrag.
Natuurlijk ziet zijn alu mcp-X er gelikter uit.
Maar het vliegt net zoals de mijne in stock plastik.
Wil er ook nog even bij zeggen dat ik nu 450 vluchten achter de rug heb met mijn stock mcp-X.
Alles nog origineel op de hoofd en staart motor na.
Dus Swash plate en hoofdas stock vanaf meet af aan.
Zelfs de Swash servo's zijn nog origineel na 450 vluchten.Alleen bij vlucht nummer 70 alle drie schoongemaakt.
En ik vlieg echt vaak voluit met mijn mcp-X buiten.
Pimpen van plastik naar alu is leuk optisch gezien.
Maar qua vlieggedrag benne ze hetzelfde heb ik gemerkt.
Steek die extra centen straks liever in de opvolger van deze toch al geweldig vliegende Micro.Want dat die Brushless gaat worden geloof ik heilig in.
Vr Gr E
En dat de Amerikanen (op Rcgroups) over elkaar heen buitelen voor positieve reviews van de nieuwste Walkera Genius CP heeft er wellicht ook wel wat mee te maken......
bull shit , de alu swash plate is veel beter, de rest laat ik open.
Maar factory (zonder problemen!) heeft toch altijd mijn voorkeur !