Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig welBRR, Smaken verschillen blijkbaar erg.
Niet in hoog gras neerstorten hiermee...![]()
Denk het ook, meteen ook 2 meter carbon gekocht van 2mm zodat ik de staart kan verlengen. Kan ik tenminste nog vliegen, mijn 450pro begint mij te irriteren, altijd iets![]()
Dan heb je uiteraard hulp, iemand die jouw fouten corrigeerd, maar als je alleen wil leren vliegen, of de tijd er niet voor hebt telkens naar een club te gaan, dan is een mcpx toch wel handig, een sim is ook niet alles vind ikNee hoor: ik heb vóór het lesgeven via de kabel, meerder leerlingen geholpen die zonder ook maar één rotorblad te breken hebben leren vliegen.
Is gewoon een kwestie van goed aanpakken, kruis eronder en heel voorzichtig zijn.
Het kan echt, en als het moet, doe ik het zo weer.... Aan de kabel gaat wel sneller en makkelijker, dat wel.
Groet, Bert
Dan heb je uiteraard hulp, iemand die jouw fouten corrigeerd, maar als je alleen wil leren vliegen, of de tijd er niet voor hebt telkens naar een club te gaan, dan is een mcpx toch wel handig, een sim is ook niet alles vind ik
Hey bruut, ik weet nou waarom MCXP zo moeilijk deed laatst,
met de tailmotor snel de weg kwijt.
Die 100x grote andere friese Bruut had mn staartmotort stekkertje er nagenoeg uit geblazen!
"bedank" m uit mijn naam..
T was door de canapy eromheen niet goed te zien.
ik ga toch de knoop doorhakken en morgen bij fast lad de plug and play converter en de c05 bestellen in combinatie met 10 of 9T pinion..
zijn er mensen die met die setup al ervaring hebben?