Hele mooie truck , veel rij en speelplezier, de kleine details is bijzaak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hele mooie truck , veel rij en speelplezier, de kleine details is bijzaak.
ik denk dat het eraan ligt wat voor meetings / shows je gaat of de baan groot genoeg is dat je kan rijden over t hele parcours inplaats van alleen de buitenbanengoedemiddag beste volgers,
Project "Bolk truck" nadert nu met rasse schreden de laatste fase. Alle verlichting werkt nu via de zender( met grote dank aan Sven!!) geluid erop zetten is het laatste eigenlijk wat nog gaat gebeuren en dan kan ik gaan spelen in 2023.
Al een hele tijd aan het denken over wat ik hierna ga doen, en mijn gedachte zijn uitgekomen bij een mooie zwaar transport trailer. Nu ik voor mijn verjaardag( over 2 weken pas echt jarig,maar toch) een 3d printer heb gekregen en toch wel een zwak heb voor grote stoere trailers, mijn oog laten vallen op de volgende trailer.
Bekijk bijlage 522314
indien mogelijk zou ik een trailer van Galliger Desing uit Duitsland willen printen en die modificeren tot bovenstaande trailer. nu heb ik enkel een twijfel aan de afmetingen, past zo'n trailer uberhaupt op een gemiddelde rijbaan zonder alle leuke versieringen eraf te rijden? mochten er hier nog bouwers zijn die tips hebben over zo'n trailer of gedetaillerde informatie, alle tips zijn welkom, en als dit van de grond gaat komen komt er sowieso een bouwverslag van
Iedereen alvast een hele fijne en goede jaarwisseling toegewenst
groetjes Tom
Hallo,
Gewoon bouwen wat je zelf mooi vind en wat in het echt ook gebruikt wordt. Een 2 bed 4 is helemaal geen gekke combinatie om over een baan te rijden en dat je meer nodig hebt dan de gebruikelijke rijstrook is logisch dat heeft de echte ook. Op duitse forums zijn er al genoeg van dit soort diepladers gebouwd en rijden ook over de baan heen.
Peter op dit forum is ook een module dieplader aan het printen misschien kan zijn topic je ook opweg helpen. En misschien helpt een berichtje sturen ook wel aan meer informatie.
Dan nog iets over het eeuwige benoemde fenomeen over wringen van een interdolly. Een trailer moet voor de keuring in een bepaalde straal een bocht afleggen in de grootste configuratie dus max uitgeschoven. Daar wordt ook jou stuurinrichting op ingesteld. Als je daarna de trailer inschuift gaat deze wringen dit is gewoon gebruikelijk en onvermijdelijk. In het echt als je hem om zou bouwen en het bed er tussen uit haalt kan je de stuurstangen verzetten om beter te kunnen sturen maar dit wordt vaak niet gedaan omdat het omslachtig is. Dit zou opgelost kunnen worden door het elektronisch te laten sturen maar er zijn landen die dat niet accepteren en alleen gedwongen gestuurde trailers toestaan. Dit heeft ook met verkeersveiligheid te maken dat mocht er iets falen dat het niet gelijk grootse gevolgen heeft.
Dat er mensen hier op het forum alles maar beter weten dan de fabrikanten zelf moet je maar links laten liggen die mensen blijf je altijd houden. Ik zou gewoon bouwen wat je wilt of kijken wat er te koop is. Zo laat nooxion op facebook al doorschemeren dat ze met module diepladers bezig zijn.
Mvg Mitchell