@Indorock
Dankje wel, leuk dat je hier op mijn draadje kijkt en een reactie plaatst, blijf het volgen er komt meer.
@Jolmar
Klopt de tank ligt nog niet op zijn plaats, eerst de rest erin knusselen en turbine plaatsen dan kijken waar men tank komt te liggen, dan kan ik nog een beetje schuiven ivm met men CG.
Ja ik gebruik die festo koppelingen voor men ontluchting, dus kan ik ook een kerotankje er naast hangen en die dan net voor de start eraf halen, of sneller starten kan ook.
@Nando
Dank kerel, ik wilde eigenlijk naar de club. maar ik ben maar gaan bouwen dan schiet het een beetje op, als ti klaar is neem ik de kist wel mee naar de club.
Zal wel geen kl aan geweest zijn vanavond op de club zonder mij hahahaha, ik heb nog buikpijn van het lachen vorige week.
@Berto
Ik wil graag samen met jou maiden, komt goed.
Vandaag weer iets verder, er gaat toch wel veel tijd inzitten tenminste als je het netjes wil doen en dat wil en dat doe ik ook.
Vandaag de flap gelijmt en wilde de aansturing maken maar dat feest ging niet door omdat ik M3 kwicklinks had gekocht, maar er zat geen M3 draad in, heb ik weer.
De wielkappen uitgesneden en verlijmt.
De retracks op de juiste plek gezet en vast gezet, jaja vreselijk die RODE trekbandjes ma komt goed, de luchtslang gaat bij de retracks naar boven daar heb ik een lus gemaakt zodat de slag op en neer kan tijdens het in en uit klappen vd pootjes
Hier de bovenkant, ik denk ik zeg het maar ff hi, nu de bedrading vd servo's nog erin trekken.
Morgen maar eens goede M3 kwicklinks halen dan kan ik morgen het middenstuk afmaken op de bedrading na.
Gr Japioooooooooooooo
Toedeloe