Bouw binnenvaartschip Stelsa

gefeliciteerd nu krijg steets meer zin om hem na te bouwen
in welke kalender komt hij te staan ??

Gr John

Hallo allemaal,

Eindelijk naar lange tijd weer eens aan mijn eigen scheepje gewerkt..
Ik heb een gat in mijn stuurhut gemaakt aan de onderkant. (waar je oorspronkelijk door naar beneden de woning in kunt gaan als de stuurhut op het roefdek staat). Door dit moest er ook een "klapje gemaakt worden die de ingang van de woning moet voorstellen.

IMG_3415.JPG

Voorop bij de uitlaten heb ik nog een ventilatie rooster geplaatst voor het zicht.
IMG_3414.JPG

Nu de boel nog een kleurtje geven. Maar dit gebeurt pas als ik meerdere alluminium kleurige details af heb.

Hoi Stephan, oog voor details is goed.
Kan het niet zo goed zien, zonder diepte, maar hangt die autokraan niet op een arbo-onvriendelijke-kop-stoters-hoogte als je de trap op komt naar het stuurhuis? (buiten langs)

Haha,

Nou Harm :S, Niet als je normaal de trap op loopt en je hoofd iets naar voren buigt haha. Maar op de foto lijkt het inderdaad wel zo, hij zit niet verder als de verhoging die eronder zit. Maar je moet niet springen op de trap, maarja dat mag ook niet natuurlijk, niet springen en rennen aan boord!!

Ad, jazeker komt ze weer, nu is de bak ook verder af. Ik neem ook nog een ander model mee, die ik off-topic aan het bouwen ben. De emulator.

Beste meneer Le Sage

Ik heb een vraag gaat u 19-20 februari met uw modelboot naar de zeeland hallen in Goes ?
Als dat zo is zie ik u wellicht misschien want als we niet aan de reis komen gaan mijn vader en ik in Goes een kijkje nemen

Met vriendelijke Groet David de Waardt

Hallo,

Jazeker ik ben er.. de stand naast het bassin. Vaargroep de Kempen.

Wellicht tot dan. Trouwens het u mag je achterwegen laten :)

Heb kisten gemaakt om mijn schepen te vervoeren zodat ze ook heel aankomen haha, was nog al een werkje maar niet voor niks.

Laatst bewerkt:
Goes

Hallo,

Voor diegene die ik afgelopen weekend tegen ben gekomen, gesproken heb of per ongelijk geen tijd voor heb gehad, dank jullie wel voor de reacties.

Ik ben veel forumleden tegenkomen, dat vindt ik leuk aan die beurs..

foto's volgen nog ;)

Stephan, ik was een van die vele die met u gepraat heeft. Nogmaals proficiat met uw werk, want wanneer je het in werkelijkheid kunt bekijken is het nog veel mooier.

ik ben er benieuwd naar de foto's

door de buikgriep te hebben kon ik niet komen.

Erg jammer

Hej David,

Jep dat is ze, mooie foto's trouwens, goed gelukt toch wel, ik had iedere keer dat hij niet te ver weg moest liggen anders was de foto te donker.

Ik zal een dezer dagen ook mijn foto's uploaden.. heb de tijd er nog niet voor gevonden

Aantal foto's Goes

Zoals beloofd

In volle glorie!

IMG_3446.JPG

IMG_3439.JPG

IMG_3450.JPG

Ik ben dit jaar een beetje vergeten om met een camera rond te rennen haha, ik had het zelf met varen goed naar me zin en de praatjes met iedereen. Foto's zijn er dus niet veel.

Hoi Stephan.

Mooie foto's zowel van Goes als in je webalbum. Helaas heb ik de tentoonstelling in Goes moeten missen doordat ik beide dagen moest werken.

Groeten, Jan.

Back