Bouw depron stuka

Ik was em voor[emoji23] [emoji23] nee hoor, zulke buitenkansjes gaan als een speer!

Idd zaterdag maiden! Jij ook Richard?

Bouw nou s gewoon een charter....leer je aan de hand van de beschrijving precies wat je waarmee lijmt, zie en voel je hoe zo'n constructie werkt, en je kan m best elektrisch maken. Leer je ook nog s echt mee vliegen...
kan wel een beetje vliegen hoor maar wil gewoon meer weten over balsahout is dat zo erg

Mmm... Staat nu gereserveerd. Richard is wel erg voortvarend geweest(?) ;)

Overigens, het belooft a.s. zaterdag prima vliegweer te worden! :thumbsup:
yep en dan gaat hij helaas nog niet vliegen moet nog een andere motor inbouwen en die heb ik helaas nog niet een 3648 600 kv maar hij gaat vliegen
Mvg vliegende richard

En als hij gaat vliegen dan trakteren jullie op taart toch

Bijlagen

• IMG-20160401-WA0003[1].jpg
    IMG-20160401-WA0003[1].jpg
    73,7 KB · Weergaven: 227
  • IMG-20160401-WA0002[1].jpg
    IMG-20160401-WA0002[1].jpg
    93,1 KB · Weergaven: 226
  • IMG-20160401-WA0006[1].jpg
    IMG-20160401-WA0006[1].jpg
    125,6 KB · Weergaven: 220
Als we allemaal taart sturen heb je gelijk een tafeltje om je zender op te leggen....burps......

Jammer van de motor, zulk mooi weer!
Forse motor, ga je niet door de geluidsbarrière?

Als we allemaal taart sturen heb je gelijk een tafeltje om je zender op te leggen....burps......

Jammer van de motor, zulk mooi weer!
Forse motor, ga je niet door de geluidsbarrière?
ja maar ja ik wacht nu al 4 weken dus een weekje kan er dan nog wel bij en hopen dat het een goeie keuze was en dat het goed gaat zo niet dan maar naar balsa toe en heb jij toevallig ook de tekening voor de stuka

Die heb jij ook, die tekening, ik neem aan dat je internet hebt, ik zou niet weten hoe ik anders jouw berichtjes kan lezen....

Www.outerzone.uk weet je alles.

Ga je de stuka van balsa maken? Als dat je eerste balsa-klus wordt heb je een forse uitdaging voor de boeg[emoji28]

Zou je wel willen hè, snoeper....

Ik heb nog geen tafeltje,net 30 geweest, weinig geld, slechte baas en hard werken.....[emoji23] [emoji23]

Back