bouw dockwise type-0

• Topicstarter Topicstarter lisanne
  • Startdatum Startdatum
Mijn geaardheid is !
Als dat ik liever: een mooi gekleed wijf ziet.
Dan een naakte vent Bah .
Maar mijn zus, denkt daar ook anders over hoor :onweer:
Over geaardheid gesproken dan .
En verders: laat dat mens gewoon bouwen het eind resultaat komt dan vanzelf.
Hetzij kliko.
Of een varend model.
Het word dus een Jongen of een Meisje :confused:
Mvg
Frederik:D :D

ik heb contact gehad met dockwise én wat denk je, ze willen de tekeningen pas vrijgeven als het schip afgeleverd is-_-".Dus in feite, zou ik dan nog een jaar moeten wachten op het spanten plan. Kan iemand mij daarin helpen??

greets lisanne

Roel en Harm , niet zo ongeduldig, als je het hier bovenstaande lees,
begrijpen jullie waarom het zo stil is!

Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd.8)

ik heb contact gehad met dockwise én wat denk je, ze willen de tekeningen pas vrijgeven als het schip afgeleverd is-_-".Dus in feite, zou ik dan nog een jaar moeten wachten op het spanten plan. Kan iemand mij daarin helpen??

greets lisanne

Na het lezen over ongeduldig zijn, wordt de vraag wel interessanter.

Wie o wie kan er helpen met het wachten op het spantenplan.....

Beetje creatief zijn met potlood op papier, die bak lijkt me simpel, en van de opbouw zijn vast wel wat "artist impression" tekeningen/foto's, misschien wel 3d filmpjes.

Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd.

Afgebouwd is geloof ik wel aardig in de buurt gekomen.
(hint: opbouwen/afbouwen; maken/slopen)

Wie o wie kan er helpen met het wachten op het spantenplan.....

Helpen met wachten????..... Hmmmm, daar helpen we graag mee
:D:D:D:D:D

Wat een zonde van de ruimte en tijd. Ik volg deze discussie vanaf het prille begin en dan denk ik, er zijn zoveel interessante lijntjes op dit modelbouw forum, dan om achter zo'n idioot verhaal aan te lopen van een "Lisanne". Ik wed dat die na ieder serieus gegeven antwoord plat gaat van het lachen, bij de wetenschap dat ze/hij,( het ) zoveel mensen in de maling kan nemen.
Laten we nu eens contact op nemen met Dockwise en even vragen of er een tekeningen aanvraag van een zekere Lisanne binnen is gekomen. Ik denk namelijk van niet.

Wat een zonde van de ruimte en tijd. Ik volg deze discussie vanaf het prille begin en dan denk ik, er zijn zoveel interessante lijntjes op dit modelbouw forum, dan om achter zo'n idioot verhaal aan te lopen van een "Lisanne". Ik wed dat die na ieder serieus gegeven antwoord plat gaat van het lachen, bij de wetenschap dat ze/hij,( het ) zoveel mensen in de maling kan nemen.
Laten we nu eens contact op nemen met Dockwise en even vragen of er een tekeningen aanvraag van een zekere Lisanne binnen is gekomen. Ik denk namelijk van niet.

Ik denk als dat je gewoon geen antwoord krijgt hoor
En ook ik heb al een poosje niets meer gelezen u wel ?
mvg
Frederik :D :D
Ps
Dat zijn van die topics die van zelf afsterven

Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, Frederik, Je hoort er niets meer van, tenminste dat hopen we maar.
Het is alleen de irritatie dat ik weet dat er serieuze mensen tijdens de bouw van hun project, tegen moeilijke momenten oplopen, waarbij ze zich schamen om hulp te vragen, bang om dom over te komen. En hier maakt er één een hele volksstam gek met iets wat niet te bouwen is.

hallo heren, ja ik ben een meisje:rolleyes: en ik kom uit millingen aan de rijn.ik doe havo vwo 3e jaar.ik kom uit millingen aan de rijn en ben aan gestoken door mijn vriend(van het binnenvaart schip mary celeste)

The Mystery of Mary Celeste.

Dit verhaal zal altijd wel een mysterie blijven, maar ik kan zo gauw geen binnenvaartschip vinden met deze naam. ;)

The Mystery of Mary Celeste.

Dit verhaal zal altijd wel een mysterie blijven, maar ik kan zo gauw geen binnenvaartschip vinden met deze naam. ;)

Wel een vrachtschip met deze naam: vracht-scip-mary-celeste-1-85-l-bij-30br

Edit: en degene die deze wilde bouwen kwam ook uit Millingen aan de Rijn, dus misschien is dit wel het vriendje van Lisanne. Ik vraag me nog steeds af of het nu een grap is geweest, dit topic, of dat de topicstarter gewoon enorm heeft onderschat wat voor een immens project zoiets is. In ieder geval toont het fotoalbum van "myren" (degene die dat topic over de Mary Celeste heeft gestart) wel degelijk een schip in aanbouw, en later zelfs op het water.

Laatst bewerkt door een moderator:
of het nou een hoax is geweest of dat er serieuze plannen waren, vond het toch wel een leerzaam draadje... en ook interessant om de verschillende manieren te bepraten over hoe je iets zou kunnen ballasten...

al zou Lissane wel of niet maken
ik ben het met Kuperus eens, er is in ieder geval voldoende ingegaan waarop gebouwd kan worden
de naam is trouwens ook al bekend Dokwise Vanguard kiellegging volgende maand en overdracht Oktober volgend jaar

Was lissane haar vriendje ook niet de PAX aan het bouwen ?????????????
Meende als dat dat ook uit Millingen kwam
mvg
Frederik:D

Laatst bewerkt:
Ach Frederik jeugd heeft de toekomst.
Victor bouwt nu ook met zijn club een servant.
misschien in de toekomst wil de m@illine wel zo'n boot aan hun collectie toevoegen.
hier is in ieder geval voldoende ideeën en kennis gepost
en daar zullen we het maar bij laten
groet Loek

Back