bouw dockwise type-0

• Topicstarter Topicstarter lisanne
  • Startdatum Startdatum
@vincent die 39% was voor de schetsen bedoeld(sorry voor niet te vermelden)
10% is nu voor de tekening op schaal.

125 liter is net niet genoeg om het schip natuur getrouw te laten zinken.Dus ga ik toch voor(hopelijk) 200liter. alleen als hij gaat dan gaat hij, dus hebben wij bedacht dat 190 liter genoeg is om 'm te laten zinken. en als hij onder is water is er weer wat water uit te pompen. en door daar mee te blijven spelen blijft hij dan ook op dat nivea drijven.althans dat is de bedoeling.

125 liter is net niet genoeg om het schip natuur getrouw te laten zinken.Dus ga ik toch voor(hopelijk) 200liter. alleen als hij gaat dan gaat hij, dus hebben wij bedacht dat 190 liter genoeg is om 'm te laten zinken. en als hij onder is water is er weer wat water uit te pompen. en door daar mee te blijven spelen blijft hij dan ook op dat nivea drijven.althans dat is de bedoeling.[/QUOTE]Waarom neem je geen kontakt met de onderwaterjongens
Die hebben daar wel ervaring mee hoor
Je kan alles wel zelf willen maar zo is het in het leven niet :onweer: :onweer:
mvg
Frederik:D :D

@ roel:
ik ben beetje dislectiesch dus niet altijd even goed in het verwoorden typen/schrijven

Je bent of dyslectisch of je bent het niet, een beetje is op school hetzelfde als niet.
Diverse fouten zijn gewoon spelfouten, niet weten hoe het moet, niets met dyslectisch te maken dus.

Verder succes met je project.

@vincent die 39% was voor de schetsen bedoeld(sorry voor niet te vermelden)
10% is nu voor de tekening op schaal.

125 liter is net niet genoeg om het schip natuur getrouw te laten zinken.Dus ga ik toch voor(hopelijk) 200liter. alleen als hij gaat dan gaat hij, dus hebben wij bedacht dat 190 liter genoeg is om 'm te laten zinken. en als hij onder is water is er weer wat water uit te pompen. en door daar mee te blijven spelen blijft hij dan ook op dat nivea drijven.althans dat is de bedoeling.

Je kan beter zorgen dat je weet hoeveel ballast je nodig hebt om het schip in een zwevende toestand te krijgen bij de bijbehorende afzinkdiepgang ( aangezien je in de casings / opbouw ) nog wat reserve drijfvermogen hebt...

als je al 288kg/ltr nodig hebt om het schip op zn diepgang te krijgen.. snap ik werkelijk niet waar je het vandaan haalt om te denken dat 190ltr wel voldoende is.., tenzij het vaarklare eigengewicht al 98kg is..

Ergens bedruipt mij het gevoel, dat dit niks gaat worden ( zeker niet als je er niet echt over nadenkt, maar aanneemt dat het wel goed zal zijn ), zou jammer zijn, want het is wel een interessant projekt :rolleyes:..

blijf dit zeker met belangstelling volgen :yes:

Ergens bedruipt mij het gevoel, dat dit niks gaat worden
Nu pas ;)

Iemand die schrijft VWO te doen, maar geen posting foutloos kan schrijven, en verwacht dat ze met 125kg net onder water gaat, maar voor de zekerheid voor 200kg gaat. :confused:
Sjouw mij maar weg, maar volgens mij worden wij hier met z'n alle gedold :confused:

eerst maar zien en dan geloven :rolleyes:maar zolang dat er op gereageerd word blijft het door gaan:rolleyes:

Ik had die TANTE: ook een raad gegeven, om eens naar de onderwaterjongens te gaan.
Maar ze laat je gewoon lullen hoor.
geen reactie dus.
Maar als zij terzijnertijd voorgoed afzinkt zal ze wel verder denken als dat haar neus lang is :rolleyes: :rolleyes:
mvg
Frederik :D :D

Deze kraan bestaat al, die heeft dan meteen een klusje tussendoor.

751-rambiz1.jpg

afgezien van het feit dat de topicmaker niet echt geloofwaardig (meer) is, blijft het wel een leuk onderwerp om over te kletsen...

1e post:
hallo heren, ja ik ben een meisje:rolleyes: en ik kom uit millingen aan de rijn.ik doe havo vwo 3e jaar.ik kom uit millingen aan de rijn en ben aan gestoken door mijn vriend(van het binnenvaart schip mary celeste)

.... aangezien ik ook behoorlijk druk ben met school, aangezien dit mijn examenjaar is is het nog al lastig om met vwo tijd vrij te maken om te tekenen, of om dingen op te zoeken
greetz lisanne lelie

Volgens mij worden wij met z'n allen ernstig gepiepeld.

Lisanne: de beschrijving van VWO op Wikipedia:
" Het voorbereidend wetenschappelijk onderwijs of vwo is een vorm van voortgezet onderwijs in Nederland. Een voltooide vwo-opleiding geeft toegang tot een verdere studie aan het Nederlandse hbo en het Nederlandse wetenschappelijk onderwijs. Het vwo duurt 6 jaar (leeftijd: 12-18 jaar) en bestaat uit atheneum en gymnasium."

De derde klas is geen examenklas, noch van VWO, noch van HAVO.

Gezien je schrijfstijl en je woeste plannen heet je gewoon Myren en hoop je via de naam Lisanne op een andere, positievere manier aandacht op dit forum te krijgen.

Een schrijfstijl waar een paard de hik van krijgt, te belazerd om te rekenen, (Tegenwoordig zijn daar hele fijne rekenmachientjes voor; je stopt er een formule in en alles wat je wilt berekenen komt er uit rollen) en meganomale plannen...
Ik heb dit even aangezien, maar nu dus niet meer.

Laatst bewerkt:
Gezien je schrijfstijl en je woeste plannen heet je gewoon Myren en hoop je via de naam Lisanne op een andere, positievere manier aandacht op dit forum te krijgen.

Hehe,. eindelijk iemand die het ook langzamerhand door krijgt...
Ik denk dat de mod's dit even moeten uitzoeken, ze kunnen aan het IP terug halen of 1 en de zelfde computer word gebruik, dan weet je genoeg,....

Lastige keuze
1. bannen.
of
2. op de negeerlijst
of
3.laat dat kind en geef het de aandacht dat het waarschijnlijk thuis niet krijgt.

Alleen even bedenken "hoe verder?"

Als we hem hier van het forum afkieperen en hij voert iets vreselijks uit is het nog onze schuld ook.

"moeilijke jeugd gehad, mocht niet meedoen op een forum" zeggen dan die zachte eitjes in die witte jassen.

Vertel het maar.
Als hij nu eens ergens mee begon en het afmaakte en luisterde naar wijze raad, zou hij vast genoeg hulp krijgen.

Leuk topic !

Ik vind dat we Lisanne of Myren gewoon een beetje tijd moeten gunnen ,
Het valt niet mee op die leeftijd om te weten of je een jongen of een meisje ben.
Zeker als je weinig leeftijds genoten als vriendje of vriendinnetje heb om
uit te vinden wat je ge-aardheid is.
Groot worden valt niet mee , denk maar is terug aan je eigen jeugd,
op de momenten dat je heel veel fantasie had, maar niet het geduld en het juiste gereedschap of matriaal, met naar jou idee, veel te weinig zakgeld!

Wij zijn toch ook groot geworden !

Nou, Ik wist echt wel wat is was op die leeftijd, :D:D en me geaardheid ook :p

Kijk jij weet het tenminste wel, met de jaren is ook mijn gewicht toegenomen en blijk ik een cup A te krijgen, ik lig er weer helemaal van af :D

maar alle gekheid op een stokje, ik lees al bannen, etc.
tot nu zijn er de nodige ideeen en balast vormen op losgelaten.
zeker iets waar deze bouwer, of iemand die misschien dit draadje serieus wil uitvoeren, goed mee aan de slag kan.
voorlopig zijn er al 12 pagina's mee gevuld en zou 10% van het ontwerp plan klaar zijn.
er zijn nu twee opties 1 we blijven lekker doorkeuvelen en houden het topic op de eerste pagina, of we schrijven hier niets meer, en zal waarschijnlijk verstoffen.
ik kies voor 2
gr Loek

Laatst bewerkt:
Back