Indoorvlieger
Forum veteraan
Dat 800 zichtbaar is bij hoogglans zou kunnen, maar ik meende dat de meeste werkschepen in zijdemat worden afwerkt. Maar dat is aan danny natuurlijk, ieder heeft zijn voorkeur wat dat betreft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
.
Ik wil de boot maken zoals ze was toen we haar verkochten. Niet zoals douaneschip uit de vroege jaren. Het moet een herinnering worden aan de tijd die wij met haar doorgebracht hebben.
Dat wil zeggen; marineblauwe romp, helder witte opbouw en grijze dekken. Geen opbouw boven de machinekamer. daar heb ik jaren over nagedacht en nu ik de opbouw zie na de refit, ben ik erg blij dat ik dat nooit gedaan heb.
.
Als je wat langer de tijd wil hebben om dingen uit te kunnen richten, kun je polystyreen ook perfect lijmen met gewone thinner en een penseel.Gisteren kwamen de polystyreenplaten binnen en dus maar meteen wat gaan experimenteren ermee.
Met epoxy lijmen is geen succes. En na een paar secondelijmen en soortgelijke had ik een treffer. Pattex secondenlijm. Waterdun en zo vast als een huis.
Gelijkmatig verwarmen met een verffohn doet wonderenIk had gehoopt dat het buigen van de plaat om een radius van 10 of 12 mm wel zou lukken maar dat viel tegen.
Kom je niet heel kort boven je "vloer" uit met je assen?