Bouw je eigen BMW

Discussie in 'Bouwtips rijdende modellen' gestart door Roelof, 29 aug 2005.

  1. Cuber

    Cuber Guest

    Het heeft er in ieder geval toe geleid dat ik me in het avontuur van een benzine auto ben gaan storten, niet via deze actie maar wel dankzij :wink:
     
  2. BertjeDH

    BertjeDH Guest

    Idd ik doe dit niet, maar ik begin nou met die actie van rcworld. Veel beter en ook goedkoper. Ik zou wel een auto in 1 x willen kopen, maar ik ben niet zo'n spaarder.
     
  3. yorrick

    yorrick

    Lid geworden:
    25 sep 2005
    Berichten:
    32
    Locatie:
    ulft
    ten eerste is dat een waardeloze site :p en ik zal er nooit aan beginnen aan die delen
    koop gelijk een hele ste ben je nog goedkoper uit ook
     
  4. Cuber

    Cuber Guest

    Zie 2 berichten voor jou post...
     
  5. Emil1978

    Emil1978 Guest

    Ik ben dus ook zo'n "sukkel" die er bijna in is getrapt. Het leek/lijkt mij erg leuk om zelf zo'n auto te bouwen en aangezien ik hier geen ervaring mee heb, leek dit mij wel makkelijk zo met een uitleg erbij. Maar 900 euro is mij toch te gek. Welke aanbieding is hiervoor het meest geschikt als alternatief? RC-World? toemen modelbouw? Ik zoek dus een betaalbaar alternatief, met de mogelijkheid om wat info aan te vragen of op te kunnen zoeken als ik niet verder kom. Ik vond het met name een leuke aanbieding om de techniek te leren kennen.

    Ik hoor graag jullie tips.

    bvd

    groet,
    Emil
     
  6. Cuber

    Cuber Guest

    Bij RC World geven ze snel antwoord op je vragen (e-mail) en zijn telefonische goed bereikaar. De auto zelf kost je 100 euro meer dan wanneer je hem in 1x koopt en dan komen de verzendkosten er bij (per zending, als je meerdere delen in 1x besteld heb je maar 1x verzendkosten).

    Die andere die je noemt ken ik niet.

    Succes!
     
  7. Breeem

    Breeem

    Lid geworden:
    21 okt 2005
    Berichten:
    128
    Locatie:
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Weet er iemand of het eerste deel nog in de winkels ligt. Heb wel interesse in een paar setjes bandjes voor weinig :lol:
     
  8. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Denk dat je daar nu rijkelijk te laat mee bent.....
     
  9. Breeem

    Breeem

    Lid geworden:
    21 okt 2005
    Berichten:
    128
    Locatie:
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    dat idee had ik al :D
     
  10. waarom goedkoop bandjes kopen met een blad erbij, als je ook gewoon wat centjes meer kan neertellen voor een betere band,
    bijv in duitsland. zoveel meer kost dat ook weer niet en je hebt toch goede kwaliteit.
     
  11. Breeem

    Breeem

    Lid geworden:
    21 okt 2005
    Berichten:
    128
    Locatie:
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Noem eens een site ???
     
  12. Paultje118

    Paultje118

    Lid geworden:
    22 mei 2005
    Berichten:
    224
    Locatie:
    Gouda
    Dit is een hele goede auto hoor. En die service bij die winkel is echt heel goed. Al heb je problemen met het bouwen van de auto of heb je gewoon vraagjes dan kan je die daar altijd stellen.

    Echt een top service. Dus dat geld + de goede service = een goed auto.
     
  13. tommierock

    tommierock

    Lid geworden:
    4 okt 2005
    Berichten:
    307
    Locatie:
    Belfeld
    maar het probleem is mensen denk owh 9,95 per week lijkt niks maja naar 90 weken hebben ze hem klaar en dan komt het moet je afstandsbediening kopen en natuurlijk de moter komt er nog 10 euro nitro bij gereedschap enz dus ja ik vindt het meer opligterij
     
  14. volgensmij was dat al lang bekend...
     
  15. r-s racer

    r-s racer

    Lid geworden:
    13 okt 2005
    Berichten:
    1.100
    Locatie:
    amersfoort
    je kan het eerste deel nog na bestellen! voor 8 euro 4 velgen, 4 inserts,4banden,4 alu. schokdemper behuizingen..... redelijk goedkoop
     
  16. RClipse

    RClipse Guest

    die 4 alu schokdemperhuizen dacht ik niet hoor... bij mij i.i.g. niet maar wel voor 8 euro die banden velgen en inserts idd
     
  17. r-s racer

    r-s racer

    Lid geworden:
    13 okt 2005
    Berichten:
    1.100
    Locatie:
    amersfoort
    o raar.... dacht dat die er ook bij zaten....
     
  18. den_hermans

    den_hermans Guest

    ik heb een tijd terug ook dat 1ste pakketje 4x gaan halen en daar zat bij mij toch ook die behuizing bij ze... alleen die is volgens mij ni veel waard :roll:

    die velgen en banden vallen nog mee, en zeker voor die prijs :wink:
     
  19. vince23

    vince23 Guest

    Hallo,

    Hier is een 'sukkel' die volgens dit forum in deze oplichterij is getrapt. De reden hiervoor is dat ik geen tijd had om na te zoeken of deze actie wel iets was. Heb zelfs nog geen tijd gehad om het model in elkaar te zetten!! Maar nu zit ik dus met het volgende probleem:

    Ik ben bij aflevering 53. Er zijn er in totaal 79. Uit voorgaande blijkt wel wat voor leek ik ben, maar nu wil ik van jullie weten wat ik het beste kan doen? Is dit apparaat echt van zo'n slechte kwaliteit? Kan ik nu beter stoppen? Of is het wel een degelijke auto om mee te beginnen? Is het mogelijk om een andere motor of andere zender te kopen die bij deze auto past?

    Graag reacties.
     
  20. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Als je het over de BMW het (dus het Thunder Tiger chassis) is daar niets mis mee, je bent al zover dus doorbouwen want met de kosten van de resterende delen heb je denk ik geen betere auto.
     

Deel Deze Pagina