Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Weer een mooie update Leo. Ik stond vandaag bij een kraan van Mammoet in Amsterdam, die niet meer wilde zakken monteur erbij daarna zakte de mast heel langzaam voor de afbouw. Bekijk bijlage 532192
Marceline je had wel een mooie klus om in de buurt van zo'n grote kraan te mogen werken.Weer een mooie update Leo. Ik stond vandaag bij een kraan van Mammoet in Amsterdam, die niet meer wilde zakken monteur erbij daarna zakte de mast heel langzaam voor de afbouw. Bekijk bijlage 532192
Dat heb je goed gezien Stefan, er kunnen inderdaad draden weg! Ik heb in de Wago's aan de achterzijde, draden aan elkaar gekoppeld, en dat kan natuurlijk ook bij de schakelaar gedaan worden.Hoi Leo, als je de diodes rechtstreeks op de schakelaars soldeert, dan kun je de 2 schakelaars op de cilinder in serie aansluiten, waardoor je maar 2 draden nodig heb i.p.v. 4 of 8 draden als je 1 draadje tussen beide cilinders legt.
Hoi Leo, als je de diodes rechtstreeks op de schakelaars soldeert, dan kun je de 2 schakelaars op de cilinder in serie aansluiten, waardoor je maar 2 draden nodig heb i.p.v. 4 of 8 draden als je 1 draadje tussen beide cilinders legt.