Bouw Nooteboom 4-as semi dieplader

op pc werkt het prima maar via de telefoon/app helaas niet...
foto's in andere topics werken wel in de app.

Geen idee hoe het kan maar alle foto's die Charlotte in haar topics plaats zijn niet via de app te bekijken alleen maar via de pc.

Je kunt de foto's zien als je rechts boven op de stipjes drukt, en klikt op 'geef weer in browser'. Dan opent het forum in je webbrowser, daar zijn de foto's wel te zien.

Hallo Allemaal,
Ik heb foto's nagekeken, staan allemaal zichtbaar voor iedereen, weet het verder ook niet....
....weer verder....
...alle zijpanelen voorzien van een uitsparing voor een contour licht....
....gelijk het controlepaneel voorzien van alle gaten waar later de bedieningsknoppen nog aangebracht gaan worden....
....houders voor de contourverlichting gemaakt voor de voorzijde van het laadvlak....
...aan de voorzijde nog een profiel gemaakt voor de onder-rijbeveiliging....
...daarna de luchttanks en de kabelrail/tankhouder gemaakt en geplaatst....
....close-upje....
....de eerder gemaakte logo's vondt ik toch niet mooi genoeg,en deze laten maken,ze zijn gelaserd uit kunststof plaat....
...daarna de dwarsbalken gemaakt aan de achterzijde....
....tussen de wielen,met gelijk een plaatje met gaatjes voor bevestiging van de spatlappen....
...en aan de voorzijde....
...in het midden een strip met gaatjes geplaatst om later de bekabeling aan vast te binden...

Groetjes, Charlotte.:bye:

Hallo Charlotte,

Het ziet er weer mooi realistisch uit.
SMILEY  OKAY (2).jpg

De Nooteboom logo's zien er nu veel beter uit !
SMILEY  OKAY (2).jpg

Hallo Charlotte
Ziet er zeer netjes uit ,mijn complimenten mooie details ,[,rij zelf af en toe zelf met een 4 assige dieplader om hoogwerkers te verplaatsen voor mijn werk ]
gr keesp

Hallo Luitjes,
...weer waat verder....
...klappootjes gemaakt van messing, en vertint zodat het er uitziet alsof het gegalvaniseerd is zoals in het echt...
...mechaniek gemaakt om de pootjes te kunnen klappen via de zender....
....in uitgeklapte toestand....
...beschermkap over de tandwielen....
...vanaf de zijkant ziet het er dan zo uit,ook de vergrendeling nagebootst....
...en in uitgeklapte toetstand....
...komt binnenkort een filmpje van....
...gestart met de beplanking op de zwanenhals....
...en gereed...
...op de houder die op de traanplaat staat komt nog een steunrol,zodat bij gebruik van de lier deze daarover kan lopen....

Groetjes, Charlotte :bye:

Echt heel mooi geworden Charlotte, hier is een modelbouw kunstenares aan het werk.

Back