Met interessse ben ik dit draadje aan het volgen (ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar dat komt nog). Na jarenlange elektro-zweef ervaring denk ik er over om de wereld van de quadcopters eens te gaan verkennen.
Eerst dacht ik er over om dit te gaan doen met een kant-en-klaar model zoals de Cheerson CX-20/Quanum Nova, maar ik begin steeds meer te neigen naar een F450. Ik zag ze ondertussen al voor rond de 230 Euro, inclusief een Naza Lite.
Zender en ontvanger heb ik voor de start nog wel, al zou ik tzt nog wel een Taranis willen aanschaffen.
Zijn de Naza Lites nog altijd te upgraden naar de firmware van de V2? Ik meende ergens gelezen te hebben dat dat wellicht een keer vanuit de fabrikant geblokkeerd zou worden.
Daarnaast zou ik de quadcopter ook graag tijdens vakanties met de auto mee nemen.
Kan iemand mij vertellen wat de afmetingen van de F450 zijn, exclusief propellers en exclusief onderstel (daarmee bedoel ik die extra poten, die er standaard niet op zitten).
Eventueel wil ik er een kist omheen maken. Misschien moet ik daarbij ook nog oplossing verzinnen voor de gps module die natuurlijk ook nog een eind uitsteekt.