bouw van de politieboten van colorikits!

Richard.............. bedankt voor de tip!
Bestelling geplaatst.
Had zelf ontdekt: Avery J8567, 25vel A4 voor ca. 31 euro.
Groetjes.

Ze houden zelfs de boel achter zich in de gaten!
(zie foto)
Vanmorgen nog een geweldige vaarlocatie ontdekt: De "Kees Verkerk schaatsbaan" net achter het eerder genoemde gemeentehuis in Maasdam even richting Puttershoek.
Groot, schoon, rondom lopen, ondiep, alleen bij ijsvorming geschikt voor ijsbrekers. :rolleyes:
Ideaal, wie komt?
Groetjes.........................Bertus.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt Willem!
Ik heb juist vanavond misschien een mogelijkheid gekregen om eens contact op te nemen met de KLPD-Dordrecht.
Misschien komt er een mogelijkheid om.......................???
Groetjes.........Bertus.

Hoi John,
Wat een leuke toevalstreffer!
Hadden de heren agenten ook oog voor jou?
Heb je wat foto's van de techniek van jouw boot?
Groetjes..............Bertus.

ff abootje genomen, als jullie in maasdam gaan varen kom ik ook zeker ff buurten. Ik ben al drie avonden bezig om alle 58 bladzijden te lezen maar met plezier gedaan.
Mijn allereerste proefvaart zal hier: Google Maps gaan geschieden denk ik, al zal dat nog even duren :)

grtz Arjan

59 nu :)

Ha Ha,nee geen bekeuring.ze waren bezig met een oefening.met een speciale dreg haalden ze een lichaam van de bodem.bleek later een pop te zijn.maar ik schrok me rot in eerste instantie.

Vraagje
Vandaag, het was er het weer voor, nog eens het hele draadje doorgelezen.
Toen kwam ik tegen dat er een artikel gestaan heeft over onze boten in de "Modelbouw-aktueel".
Mag het niet vragen.............., maar heeft iemand dit artikel gescand?>!>?
Wordt er nog gebouwd?
Groetjes.........Bertus.

Vraagje
Mag het niet vragen.............., maar heeft iemand dit artikel gescandquote]

Nee, dat mag je inderdaad niet vragen...

Wordt er nog gebouwd?

De RV-162 staat te wachten op winter-onderhoud.
Veuls te koud veur de KMarechaupliesie om nu te goan varen.
Kiek maor wat 'r beurd is bie de Zuutpoole... Schip vast in 't ies, engéne die d'r bie ken komme. Vier dage wachte op 'n helikoptére :murder:
Nou ja: scheepke is ook 'ne roestbak van hier tot aan Almelo :shock:

Vraagje
Mag het niet vragen.............., maar heeft iemand dit artikel gescandquote]

Nee, dat mag je inderdaad niet vragen...

De RV-162 staat te wachten op winter-onderhoud.
Kiek maor wat 'r beurd is bie de Zuutpoole... Schip vast in 't ies, engéne die d'r bie ken komme. Vier dage wachte op 'n helikoptére :murder:
Nou ja: scheepke is ook 'ne roestbak van hier tot aan Almelo :shock:

Misschien moeten ze wat van die vrouwelijke politieagenten uit Afghanistan, die nu daar worden opgeleid, invliegen als vervangende bemanning. Die klagen waarschijnlijk minder snel over het weer. Zelfs een klein scheepje als mijn Moewe heeft vandaag nog gevaren. De schipper kreeg wel koude handen, maar heeft het overleefd zonder blijvende schade. ;)

Maar heb je last van roest in je RV-162 of gaat het over de 1:1 versie?

Correct...
Indoor heeft de cursus "Sallands voor beginners" nog niet afgerond, da's wel duidelijk...;)

ok, dus dat was sallands, hmmmmmm

veels te koud voor de Koninklijke Militaire Politie om nu te gaan varen
kijk maar war er gebeurd is op de Zuid Pool.... schip vast in het ijs, en niemand kan erbij komen, vier (4) dagen wachten op een helicopter :murder:

Laatst bewerkt:
Back