Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gebruiken jullie nu 40mm motoren?
Dat is dan heel krap.
Plastidip kan je er vrij makkelijk afpulken en daarna heel makkelijk weer solderen.
GJ
Goed gereedschap .....Dat heb ik dan wel 't zelfde gedaan. Maar die met een stukje v/d tang afvijlen is wel een goede tip. Ik heb ze met de hamer wat nagebogen.
En je hebt me nu al vrijwel ingehaald. Maar de JBC is wel onderweg. Aan 't materiaal ligt 't niet![]()
Die van mij vliegt dan nog niet. Denk eerder dat ik de inhoud ook zo netjes ga proberen te maken.
Heb je toevallig ook een linkje naar de juiste condensatoren? Ga ik die ook maar eens toevoegen.
Ga dat Plasti dip een x proberen Gert Jan.
Net de stuurstangentjes gemaakt voor de flaps en ailerons die maak ik van 1,2 mm staal. Ik heb aan de servo kant een Ztje gebogen en bij flap haaks om. Voor het Ztje gebuik ik een Z tang en daar heb ik een stuk afgevijld zodat het Ztje net even smaller wordt. Als ik de tang dicht geknepen heb en het Ztje is gevormd dan geef ik nog een klap met de hamer op de tang (tang rust op een blok ijzer)waardoor de hoeken nog even scherper worden. Met een paar lijm klemmetjes fixeer ik de flaps in de 0 positie. Dan haak ik het Ztje in de hevel en kijk bij roerheveltje waar het stangetje gebogen moet worden. Dit is een beetje inzicht maar na 10 tallen stangetjes weet je waar je moet buigen.
Wat je nu aan het bouwen bent, kan je daar wel wat langer volgas mee vliegen?
Wat je nu aan het bouwen bent, kan je daar wel wat langer volgas mee vliegen?