100A op de grond klopt.
Valt zelfs nog mee.
De Leo trekt 120A.
In de lucht zakt het naar 60-80A.
Dus dat doet de Surpass dan ook.
De F5B, mijn Plettenbergje, trok op 4S op de grond tegen de 500A.
Zakte in de lucht naar 300 of zo.
De 9S aandrijving kan ik me niet meer herinneren maar weet wel dat die bij de start ook een hoge piek gaf.
Bij 6 seconden volgas, in demos, met een speciale prop, trok ie maar 200A.
Maar dan liep ie wel 375+ en ging ik zwevend een jet voorbij.
Gewoon meten in de lucht.
De Hacker is rechnisch niet beter dan de Surpass.
Een TP motor schijnt geweldig te zijn volgens Marcel, maar die word gesponsord, dus een korrel zout erbij..
Valt zelfs nog mee.
De Leo trekt 120A.
In de lucht zakt het naar 60-80A.
Dus dat doet de Surpass dan ook.
De F5B, mijn Plettenbergje, trok op 4S op de grond tegen de 500A.
Zakte in de lucht naar 300 of zo.
De 9S aandrijving kan ik me niet meer herinneren maar weet wel dat die bij de start ook een hoge piek gaf.
Bij 6 seconden volgas, in demos, met een speciale prop, trok ie maar 200A.
Maar dan liep ie wel 375+ en ging ik zwevend een jet voorbij.
Gewoon meten in de lucht.
De Hacker is rechnisch niet beter dan de Surpass.
Een TP motor schijnt geweldig te zijn volgens Marcel, maar die word gesponsord, dus een korrel zout erbij..