Bouw van Niobe zwieperts

uma8e4y4.jpg

op weg weg naar swalmen, handig ding hoor, gewoon een beetje forummen in je auto!!! kek!!!

Laatst bewerkt:
Leuke auto hoor! Dat scherm zit me wel een beetje tegen, heb je wel eens snachts gereden? Ik heb persoonlijk dan het liefste een donkere auto met rode meters zoals in ons ruimteschip :-D

Leuke auto hoor! Dat scherm zit me wel een beetje tegen, heb je wel eens snachts gereden? Ik heb persoonlijk dan het liefste een donkere auto met rode meters zoals in ons ruimteschip :-D

Misschien het MBF aanschrijven en vragen of ze het forum na zonsondergang in een donkerdere kleurstelling kunnen zetten zodat we lekker tijdens het rijden op het forum kunnen neuzen;)? (slecht idee!)

LOL

Zie ik het goed Franck dat je bij het starten de flaps aardig positief hebt staan of is dat de preset?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat Frank ook voorlopig niet meer reageert want hij heeft het oplaadsnoer van zijn Aaiphone in mijn auto laten liggen.....

Laatst bewerkt door een moderator:
:D gelukkig heb ik nog 200 snoertjes ! De flaps stonden in de video nog in de cruise stand....soms vergeet je in je enthousiasme de schakelaar goed te zetten

net ff gezwiept.....misschien zit ik lekker in mn vel vandaag, maar in praktisch dead air zwiep ik deze dame nu toch echt 3 a 4 meter hoger... 44 meter gemiddeld, met een piekje van 47, en met steken lijk ik veel verder te kunnen. Morgen nog maar s proberen.

vocht is nix voor tape...want bij thuiskomst ligt de tape er bijna af.

b68842c8620b2c4964187120d8278189.jpg

toch wat schade aan de neus , zo maar ff een cf-je erop met wat epoxy.

4af9b2a261c247a9d48d0a0bad437cb6.jpg

sigh, ook de niobe stuk na terlet, In swalmen krakte de tip voor de eerste keer en toen heb ik een snelle fix gedaan met CA. Niet echt duurzaam....dus nu wat netter plakken.

d62b470fe69581d2021e72776dcabadb.jpg

ik maak twee schuimpjes en twee stukjes mylar om het epoxy en cf plat te persen

Back