Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nette naam boven je verslag.
En een mooie romp.
Volgende maand maar weer eens gaan varen?
Nu nog druk met electronica en volgend weekend kolen scheppen aan boord.
Hallo Koen,
Het ziet er heel netjes gebouwd uit, mijn complimenten.
Als een steuntje in de rug bied ik jou aan om de belettering te maken.
Geheel gratis natuurlijk. 5 mm is het kleinst mogelijk voor mijn plotter.
Als je van mijn aanbod gebruik wilt maken dan graag reageren via een PB.
Bedankt allen.
@harm: ik zal proberen hem voor die tijd aan de praat te krijgen. Alle elektronica heb ik al liggen, maar ik zit nog met het probleem om mijn schroef te borgen met loctite,dit heb ik nog niet en ik weet ook niet welke ik moet hebben.
@Brandweerboot: ik zal u morgen een pb'tje sturen.
Hoi Koen,
Ik zie dat je aan het warmlopen ben voor de grote vakantie.
Je hebt in ieder geval een fraaie romp als uitgangspunt.
Ik heb mijn schroeven altijd alleen maar geborgd met een moer en ben er nog nooit een kwijt geraakt. Voordeel is dat je gemakkelijk eens een andere schroef kunt proberen en/of je as smeren.
Als je nog eens wil varen hoor ik het wel van je. Geldt natuurlijk ook voor anderen.
Succes met de laatste schoolweken!
Mooie romp, dat gaat een prima pont worden. En dan straks mooie belettering erop. Leuk aanbod, trouwens, dat brandweerboot dat kosteloos voor je wil doen. Dit soort fijne samenwerking is nu precies waar een forum voor is uitgevonden.
Uurtje geleden weer een laag grondverf gedaan. Hij is nu nog net zo grijs als de laatste foto. Van het weekend maar is zwart lakken die boot(eindelijk)
Hoi Koen,
De naam stickers zijn onderweg, als het goed is morgen bij je binnen.
Tenminste als TNT doet wat het belooft, vandaag verstuurd is morgen bezorgt
Weer een kleine update:
Vanavond heb ik de eerste laag zijdeglans zwarte lak aangebracht. Van het weekend waarschijnlijk de 2e laag lak erover.
Dat betekent dus vaarklaar voor de zomervakantie kan ik zelfs nog testen in de badkkuip voordat ie de maiden krijgt op het open water.
Ziet er goed uit Koen, Ga zo door..
En zoals Herman al aangeeft, goed laten uitharden,
kleine toevoeging: Als de lak goed gedroogd is lichtjes opschuren en goed ontvetten en dan de laatste lak laag erover, en liefst ontvetten met remreiniger, dit tast je vers gelakte lak niet aan,