[bouw-verslag] F-117 stealth RCpowers

Bij de LHS moet dat gewoon te verkrijgen zijn. Ik heb het volgens mij een keer mee besteld of uit de shop in Blaricum gehaald. Ook goed om te gebruiken als versteviging van randen van vleugels.

Ik heb ook deze f117, vliegt echt heel leuk.. en ziet er leuk uit. Het is zekr geen beginners toestel..

Ik wil er nu alleen een sneller motortje in zetten en een wat zwaardere lipo aan hangen.

ik heb nu een fietsbel 1750KV en een 1300 Mah 11.1v lipo'vliegt leuk maar ik mis de snelheid...

Misschien dat ik ook wat foto's plaats en misschien een filmpje van me eerste vlucht is altijd wel grappig om te zien.

BTW nog niks stuk gevlogen ik heb om de punt te verstevigen carbonstaafje (6mm) langs de zijkant gelegt. Al een keer de grond geraakt en er was niks stuk aan de neus :P

ik heb die glasvezel tape bij verspaget gehaald.

Gr

Hallo,

Wat een vet dingetje, k heb al die videos van RC SUPERPOWERS bekeken en de 117 was mijn lievelings.

Ik voel me een bedelaar, en k wil je niet lastig vallen zeker omdat k al de zoveelste ben die er om vraagt , maar..

Zou je mij die plannen ook willen sturen? ^.^

chronoholic@live.nl

Groetjes, Alex

Vooruit dan maar.... omdat je in de buurt woont :p

Verwijder je emailadres maar uit dit draadje (anders staat je mailbox in een mum van tijd vol met troep ;)) de plans heb ik je toegezonden.

Veel succes ermee.

Leuk ding voor in de herfst mee te knutselen :).

Zou iemand de plannen naar me kunnen sturen?

Pb me dan graag even stuur ik de email, anders krijg je wat philliams zegt ;)

Beste medemodelbouwers.
IK zou ik net zoals velen op dit forum, willen vragen om de bouwplannen van dit machtig mooie vliegtuig te mogen gebruiken.
IK ben mij sinds kort gaan concentreren op vliegen, en dit leek mij wel een zeer interessant model.
Brushless ga ik halen op Dordtmund 09'. Vanwege de kosten !
En depron heb ik al liggen,
het enigste wat nog nodig is is een bouwplan.
U word b.v.bd. ( bij voorbaat bedankt ).
MVG
jeppe
jeppeh@home.nl ( ook msn )

ik lees net dat je nog beginnend vlieger bent? dan zou ik niet aan dit model beginnen maar eerst goed leren vliegen. zoek eens op bv easystar ;)

Al leren vliegen met onderandere,
De Slowstick.
IK heb ook vele modellen mgen uitproberen op Dordtmund 08'.
Verkoop praatjes, en ik heb het al aardig onder de knie.
Maar ik heb dus voor dit model gekozen, en ik ga deze ook bouwen, Aan het bouwen alleen beleef ik al veel plezier, En dan komt het vloeigen er later nog wel bij.
Ga wel gebeuren, maar ik moet dan eerst een brushless hebben, Of er een speed 300 inzetten.
Maarja we zien nog wel .
First de bowutekening
MVG

ook ik zou graag de plannen willen hebben, als iemand ze heeft mij graag een PB sturen. bedankt voor de moeite.

groeten Philip

IK heb ze ontvangen, zou ik hier een bouwverslag plaatsen of een mooi nieuw topic openen

Vandaag bouwtekeningen ontvangen van robert14, super bedankt man.
IK ben nu bezig alles uitteknippen en te plakken, ik heb een mooi vrij weekje voor de boeg dus afkomen doet het zeker al.

ik heb ook de bouwtekeningen gekregen.

met dank aan Robert, hartstikke bedankt.

Hoi,

Ik kon het niet laten ook maar eentje te maken, de details komen later nog.
Ik had nog wat zwarte depron over en kon er nog net eentje uitsnijden.
Vanavond even uit proberen of het vliegt.
Mega motor 5turns met 6X5 prop en 3S2200 lipo's .
450 gram vlieg klaar moet als een raket gaan.

Mike kom je nog mee kijken? en vliegen. ik denk dat s'avonds de wind gaat liggen.

F-117%20klein%20model.jpg

F-117%20klein%20model2.jpg

Hans.

Misch nogal een oud bericht oproepen, maar hoe heb je die bevestiging gefixst naar die stuurflappen. ( weet de naam niet ). IK vraag me namelijk af hoe ik mijn servo's moet plaatsen omdat ze nogal raar zitten.
Het liefst houd ik toch echt de servo's in het binnengedeelte en niet op vleugel geplakt.
IK hoop dat iemand mij hierbij kan helpen !
MVG

49-Stealth-In.JPG

zeer apart maar zal wel moeten lukken,
IK heb nu een test model gemaakt van wit depron,
Ziet er echt als bagger uit.
IK ga na de vakantie maar weer even wat zwart depron bestellen.
En hem dan in 1 keer goed bouwen.
Kan je ook iest anders gebruiken dan dat lelijke plakband ?

Back