[bouw-verslag] F-117 stealth RCpowers

Ik weet niet waar ik mijn baterij moet leggen zodat het vliegtuig in balans blijft.

Grtz dennis

vanaf het uiterste puntje achteraan de bodemplaat naar voor gemeten ligt het zwaartepunt bij mij op een 36cm,
kheb nog nie kunnen gaan vliegen vandaag mss straks proberen aan het veld te raken

vanaf het uiterste puntje achteraan de bodemplaat naar voor gemeten ligt het zwaartepunt bij mij op een 36cm,
kheb nog nie kunnen gaan vliegen vandaag mss straks proberen aan het veld te raken

Ok bedankt.
Ik ook sebiet. Ik heb een veld achter ons huis. En nu is het vrij windstil dus:D

Grtz Dennis

Heb gisteren nog gevlogen ging heel even goed, en toen ging hij naar beneden. :(
Mijn motor is niet sterk genoeg, dus ga binnekort een nieuwe halen:)

Grtz Dennis

toch maar even hier mijn ervaring neerpennen, ik heb deze kist ook gebouwd. Mijn eerste kist die ik helemaal alleen bouwde en ik moet zeggen, het bouwen viel mee... vliegen daarentegen! Ik had gekozen voor een binnenloper, en deze wordt veel te warm :(... dus zal ik daarvoor een oplossing moeten zoeken! Nu hier komt mijn maiden, ik was naarht voetbalveld geweest, eigelijk was het er tee klein... maar kom... het is toch gelukt ! gans een tour van het veld kunnen vliegen om dan naast mij te crashen! .... spijitg genoeg kwam de motor los en de 2 vinnen + paar depron scheuren aangezien ik op sommige plaatsen 3mm depron had gebruikt en op andere 2*3mm depron... kortom, het vliegen vraagt veel vliegervaring, bouwen niet! Nu is de kist weer gemaakt ik zal ook de CG 2cm naar achteren doen en zien wat het geeft ;)

oke gisteren ook terug getest, die 2cm naar achteren mag wel meer, toch 1 toertje kunnen vliegen maar geraakte niet op hoogte door zwaartepunt, ook mijn motorbevestiging kan beter.
we zien vandaag mss verder

gisteren nog maar eens getest. uiteindelijk vliegt hij nu maar moet ik alles naar rechts trimmen en kom ik er nog niet.... dus dit word servoheveltje manueel bijstellen of motorhoek wat aanpassen. al bij al tot nu toe al veel gelachen met dit model

YouTube - stealth test 2

hallo mensen ik heb ook de stealth van rcpowers die van mij vliegt al 2 maanden(maar is dit weekend in de grond geboord) maar bij mij ligt mijn baterij(flichtpower evo1350 mah) volledig naar voren en dat vloog PERFECT

Zou ik daar ook de plannen van mogen? lijkt me een leuk toestel voor een zware buitenloper (4900KV) en een forse prop. Eens kijken hoe snel de stukken eraf vliegen door de snelheid :)

[mijn schermnaam] at [hotmail] com

Zou ik daar ook de plannen van mogen? lijkt me een leuk toestel voor een zware buitenloper (4900KV) en een forse prop. Eens kijken hoe snel de stukken eraf vliegen door de snelheid :)

[mijn schermnaam] at [hotmail] com

Zijn op komst (vliegen er zo aan;))
Je kan kiezen uit twee modellen =>motor centraal of motor achteraan.

Groetjes ReneDL

oke gisteren ook terug getest, die 2cm naar achteren mag wel meer, toch 1 toertje kunnen vliegen maar geraakte niet op hoogte door zwaartepunt, ook mijn motorbevestiging kan beter.
we zien vandaag mss verder

Ben weer terug van vakantie:D kan weer verder bouwen.
Hoeveel centimeter (ongeveer:D) heb jij die CG naar achter geplaats.

Grtz Dennis

Plannen binnen (bedankt nogmaals!) ga deze week als het goed is depron ophalen (wit, want helaas is zwart alleen nog te krijgen per 10 pakken (120m2) en dat lijkt me iets teveel van het goede..

Ach, zwarte spuitbusjes genoeg :P

Back