Eigenlijk ben ik nu een beetje boos. Je bent testbouwer en begint op voorhand al met anders te bouwen als de tekenaar bedoeld heeft. In mijn ogen is dat niet de bedoeling. Bouw hem nu zoals hij geleverd wordt zodat eventuele foutjes naar boven komen en gecorrigeerd kunnen worden.
Ik heb ook al voor een bedrijf regelmatig test modellen gebouwd, maar nooit op voorhand al aangepast aan mijn bouwwijze als ik zelf ontwerp of iets in elkaar steek.
Frans is "onvrijwillig" testbouwer. Door allerlei reden is het prototype zo vertraagd dat de eerste uitlevering allemaal proto versies zijn geworden. De 100% is heel dicht bij het origineel zonder RC componenten dus dat moet niet zo'n probleem zijn, zeker niet voor Frans als ik naar zijn eerdere bouwprojecten kijk. Mijn "echte" proto kit is ook binnen, maar Frans gaat zo snel dat ik daar eerder informatie van heb dan ik zelf. Dat hij dingen verandert is geen probleem, wellicht komen daar alleen maar praktische tips uit. Daarna gaat zo snel mogelijk de 150% in productie.
Laatst bewerkt: