Bouwproject Wiesel

wauw dat is heel snel! is dat van betaling tot levering 2 dagen?!
het zal bij mij wel ietsje langer duren, want het is weekend ;)

effe een vraagje vooraf, als ik de lader op balanceren instel, dan laad hij hem op, en balanceerd hij hem toch? (mijn lader heeft precies zo'n zelfde menu als de imax B6 enz.)

vandaag de stekkertjes van Lex binnen gekregen. Bedankt Lex!
ik ben natuurlijk meteen gaan solderen. zit prima!

hopen dat vandaag m'n HK pakketje wordt verzonden (staat nu op ingepakt:rolleyes:) dus misschien gaat hij nog met de post van vandaag mee :o.
en dan zou hij er dinsdag kunnen zijn..
:bye:

Uit Hongkong/China, Duitsland of NL Warehouse besteld?
Indien Hongkong/China; Reken daar maar niet op. Eerder 3 weken... (hoewel mijn laatste bestelling aardig rap binnen was, 2,5 week!)

[edit] NL warehouse dus. Dat kan sneller! (ikke: Vrijdag besteld, zojuist op MyDHL gezien dat 'dinnetje voor ontvangst getekend heeft :cool:)

haha idd uit NL ik heb ook al voor m'n motor, esc en servo uit hongkong besteld. Die had ik ook al in 2,5 week!
alleen ik zie dat je voor myDHL een bedrijfsnaam moet invoeren om een acc aan te maken.... haha die heb ik natuurlijk niet! :(

Weer wat verder met de reparatie van mn Wieseltje.
Gat zit dicht en gelijk weer een dikke laag polyester erop gesmeerd:

20130607172303.jpg

En glad geschuurd:

20130610163214.jpg

Staat nu in de grondlak, als die droog is de laatste putjes wegplamuren, en afspuiten.
Bodem gaat mat zwart worden als ik er mee klaar ben.

Mn motor<->schroefas koppeling was geexplodeerd :rolleyes:
Daardoor is de as eruit geschoten en tegen mn roer aan geknalt.
Daarmee heeft ie dat blad eraf geslagen en mn roer met roerkoning en al scheef geduwd.

ooh ja tuurlijk daarom! dat ik daar niet aan gedacht had. ben maar blij met een starre koppeling :D

EDIT m'n pakketje is verzonden :)

Laatst bewerkt:
ik zie dat je voor myDHL een bedrijfsnaam moet invoeren om een acc aan te maken.... haha die heb ik natuurlijk niet! :(
Nee hoor, niet nodig. Je kan op die website ook een losse tracecode invullen, die staat op de HK website achter je bestelling. Kopieer die en klik er vervolgens op, dan kom je op de juiste website uit en kan je de code daar plakken --> postcode invullen --> Kijken :D

hij is al binnen gekomen! :D:D:D:D:D
debatterijisbinnen.jpg

meteen de Lipo opgeladen :D
foto27p.jpg

toen meteen een bak water gevuld om te kijken hoeveel power in m'n wieseltje zit! helaas onderschatte ik m'n bootje een beetje... :D man man man wat een ander verhaal dan brushed! helaas niet goed uitgekeken en nu zit er een klein deukje in de mooie strakke neus :( maarja het hout is niet zichtbaar en het zit ruim boven de waterlijn, dus ik denk niet dat hij straks tijdens de maiden gaat zinken ;) (en ja... een glasmatje was misschien toch wel handig geweest..:roll:)vanavond dus waarschijnlijk de Maiden mannen!

Das mooi, suc6!

Als ik jou was zou ik wel rustig aan beginnen met gas geven als je gaat varen.
Stapje voor stapje meer gas geven en kijken of de boot netjes recht blijft varen en niet gaat stuiteren.

jep zal ik doen! ik ga denk ik eerst idd op lage snelheid kijken of ie lekker stuurt en niet heel zenuwachtig vaart.

Back