Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voordat je de onderkant+bovenkant erop gaat maken zou ik eerst even wachten tot je de spullen hebt. voor eventuele uitsparingen die nodig zijn, voordat je er straks bijna niet meer bij kunt
waarom een gat maken!? rot hout? en op dit moment heb ik nog niet genoeg geld om de elektronika te kopen... op hoop van zegen dan maar dat het gewoon past en ik hoorde dat poolnoodles nodig zijn?
aangezien bestellen uit european wearehouse goedkoper en makkelijker is, moet dat hem worden. nu zijn er geen geschikte inrunners maar wel een hele hoop outrunners. zou dat ook kunnen? en welke aan welke maat moet ik dan denken? .46?
Ja dat kan natuurlijk ook nog! Zijn douanekosten de enige mogelijke extra kosten die er bij kunnen komen? (M'n ouders vinden het niet zo'n leuk idee dat importeren )
Even voor de duidelijkheid: als je binnen de EU koopt, betaal je sowieso BTW. Ik lees hier de laatste tijd steeds vaker dat mensen liever binnen Europa bestellen, omdat ze dan geen BTW en invoerrechten hoeven te betalen, maar dat is dus onzin. Je moet alleen even uitrekenen hoeveel er maximaal bij kan komen (verzendkosten, BTW, invoerrechten) en dat vergelijken met wat je binnen de EU kwijt zou zijn.
dus er komt dan nog 21% BTW over het bedrag? als dat klopt, is het nog steeds goedkoper dan alles laten importeren van buiten de EU (de verzendkosten zijn nu lager, ook bij elkaar opgeteld)
Ik heb het dek nu dicht en de dekrand ga ik er zo op leggen. Nu heb ik nog epoxy en is het een idee om de binnenkant v.d. Boot (spanten, onderkant van het dek) ook in de epoxy te zetten?
ze weegt tot nu toe 40 gram.
als de lijm van de dekrand verstevigingen droog is ga ik het dek op maat schuren, en daarna (waarschijnlijk morgen) een laagje epoxy aan de binnenkant.