Bouwproject Wiesel

update

het is stil geweest maar niet in de scheepswerf hier in huis ;).
er is heel wat voortgang gemaakt. ik heb bijvoorbeeld de deksel alvast gemaakt, de opbouw en de bodem lichtjes bijgeschuurd. de zijkanten worden ook gedaan maar dat zal vastwel het weekend worden. de foto's:
spiegelvlakgeschuurd.jpg

deksel.jpg

hier zie je de 'punt' van de opbouw. die zit gewoon op het dek, maar er zit een sleuf in zodat de deksel er alsnog op kan:
beginopbouw.jpg

opbouw1.jpg

opbouw2.jpg

dat was hem weer.
groetjes

Ziet er goed uit :thumbsup:

Het is straks makkelijker om je motor en schroefas in te bouwen als je spant 4 aan de binnenkant weg haalt ;)

kan ik m'n bestelling ook volgen als ik hem via air mail heb besteld, zo ja hoe dan?? dr staat wel iets dat ik op de linkerboven knop moet drukken ofso...

Dat is het proces binnen HK, maar daarachter komt je tracecode te staan als je die bij je verzendmethode krijgt.

ja ik heb hem via (registerd) air mail gedaan dus dan zal de volg code wel komen als m'n pakketje wordt verzonden.

Bij HK is het altijd een beetje afwachten of je je pakketje kan volgen tijdens de reis, bij mij was het negen van de tien keer gewoon afwachten of en wanneer het pakketje binnen zou komen (tot nu toe altijd goed gegaan, alleen het kan zomaar 4-5 weken duren...)

m'n pakketje is nu verzonden en er staat een track and trace achter! alleen als ik daar dan op klik moet ik de code invullen van m'n track and trace invullen alleen dan zegt hij dat dat nummer niet bestaat?!

Ik heb nog nooit resultaat gehad met mijn T&T code van China post, maar misschien dat ik steeds toch de verkeerde verzendwijze heb genomen voor tracking.

even een vraagje tussen het schuurwerk door, moet ik deze:
puntwiesel.jpg
hoek/punt ook scherp houden of hoeft dat niet? dacht op een foto gezien te hebben dat ie daar rond was.

Alle randen die in het water komen te liggen moeten scherp zijn zodat ze door het water heen snijden. Anders blijft het water aan de boot "plakken" en komt deze niet lekker in plane.

Back