Bouwproject Wiesel

Keurig netjes gebouwd en wat goed dat je op het gewicht let. Het hoeft inderdaad geen varende tanker te worden.

Bedankt! Ze weegt met de poolnoodle nu 58 gram het streefgewicht is ong 100 gram zonder elektronica kan dat kloppen? Dacht zoiets gelezen te hebben.

Dat zou kunnen. Balsa is erg geschikt voor sandwich-constructie, dus binnenzijde GFK en buitenzijde GFK. GFK-weefsel van 25gr/m² - 40gr/m² in meerdere laagjes aanbrengen en hier en daar een koolstof-roving en de constructie is uitermate stijf èn ook nog lichtgewicht.

de 1e bodemdelen

de 1e paar bodemdelen zitten er met wat moeite op.
full

full

full

:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, ziet er prima uit, hoe kom je er bij dat het lelijk is?

Jan's opmerking over de kopspelden en de lijm ging over de "wat moeite".

Oow haha dacht al!
Ik heb nu ook de latjes gelegd. Word wel wat schuurwerk maar dat is niet erg! Ik zal zo wel wat foto's posten.

oow naja heb het nu via imageshack gedaan.
hier de foto's v.d. bodembeplating:
bodem1etweelatjes.jpg

bodem1evierlatjes.jpg

bodem6latjes.jpg

bodemdicht.jpg

maar nu hou ik een vervelend randje over aan de zijkant die net te klein is om er nog een plankje op te doen en weer te groot om het weg te schuren:
kiertussenbodembeplatin.jpg

wat is denk jullie de beste optie? misschien toch afschuren en er een hoekprofieltje op lijmen?

Weet niet of je dat laatste plankje al vast hebt zitten.
Anders had je dat laatste plankje met iets breder kunnen maken.
Zo heb ik dat ook al een hele tijd terug gedaan. Tekeningen zijn een richtlijn soms moet je het aanpassen.

Helaas zit het laatste plankje al vastgelijmd. Ik zal wel een hoekprofieltje van een wat haredere soort hout er op lijmen dan heb ik ook meteen een wat stevigere rand. Ik kan de rand natuurlijk ook rond schuren, of is dit ook een rand die scherp moet blijven?

Back