Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb van iemand anders een scan doorgekregen van de onderdelen uit deel 10, als je me je emailadres geeft ( in persoonlijk bericht, openlijk op internet zetten is niet zo slim) stuur ik je de scan. er staan een paar lijnen op welke 4cm lang moeten zijn als je het uitprint. aan de hand daarvan kun je zien of je het op de juiste grootte hebt uitgeprint, dit komt namelijk héél precies, 1mm afwijking en er gaan al onderdelen lopen wringen...Ik ben dit jaar begonnen met de Bismarck en heb de eerste 18 delen nabesteld. Ik heb het meeste toen binnen 2 maanden gekregen alleen ik wacht nog steeds op deel 10. Die schijnt uiterst moeilijk leverbaar te zijn.
even een algemene mededeling, de schaalroeren die ik heb besteld zijn ook binnen, mooie dingen hoor!
Volgens de hachette folder, komt het setje binnen 8 weken nadat je het besteld en betaald hebt. Je hebt de set nodig vanaf deel 58.Weet iemand bij welk deel de motor komt?
Mmm, dat is eigenlijk wel een goed idee. Ik gebruik dit gewoon als mal voor op een alu hoeklijnik zou een alu plaatje nemen
Mmm, dat is eigenlijk wel een goed idee. Ik gebruik dit gewoon als mal voor op een alu hoeklijn![]()
Gelijkstroom motoren draaien net zo makkelijk de ene als de ander kant op. Als je op marcus zijn schemas kijkt zie dat bij een van de drie motoren de voedingsdraden gewoon omgedraaid zijn. Die draait dan tegengesteld aan de andere twee (in zijn geval). Zo is het op mijn Calypso ook geregeld. Daar zitten twee speed 400's in die tegengesteld draaien.@all,
Ik wil één dezer dagen de motoren gaan aanschaffen (Graupner speed 400). Nu heb ik me eens laten vertellen dat deze motoren er in links en rechts draaiende versies zijn. Dit zou beter zijn dan twee de zelfde motoren waarvan je er één linksom laat draaien en de andere rechtsom. Klopt dit???
Lagopus
Hallo
Als de eerste beplanking klaar is,mag je die dan al wat gelijk opschuren?
zodat het wat effen is?
tegen de verveeling XD