Bouwverslag 1:200 Bismarck

@ alle
ik ga proberen de romp af te krijgen en denk er dan over om maar te stoppen is wel jammer maar het vertrouwen in Hachtte is weg .
jep ik heb al mn geld hierin gestoken en als ze stopen,:( wil ik zeker het geld trug ,voor mij is dit veel geld ,en ik heb 40 gehaalt

ik word nu wel ongerust over die boot

Laatst bewerkt:
Stefan. Kun je lezen? Lees mijn bericht dan nog eens. ZE STOPPEN NIET. DUS GEEN PANIEK. En als iedereen gelijk afhaakt en overal van alles gaat kopen, creeer je weer een continuiteit probleem. Heb geduld. En nu weer terug naar het bouwen stelletjes dekzwabbers.

Danny

Laatst bewerkt door een moderator:
...Ook gevraagd naar de continuiteit. Daar hoeven we ons in Nederland nog geen zorgen over te maken. De serie wordt hier nog steeds goed afgenomen en er is zeker geen reden tot paniek...
Danny

Anders vertaald:
Blijven kopen in Nederland, anders stopt de productie...

In de zakenwereld hebben ze hier een term voor:
"Wurgcontract".

hallo ben ik bly dat ik nog geen abb. heb ik ben wel wat duurder uit in totaal , maar heb nog geen probleem gehad en heb wekelyks myn deel nu deel 40.

by myn andere boten en de eerste robot ook geen probleem gehad en wel abbo.

en belgie is vlaams frans duits.

hallo

nee belgië is vloams ,frans ,duits en brussels

zeg nooit tegen een brusselaar dat hij een waal is da loopt nie goe af hahahaha
ge moet de minsiters eens tellen dan kom je dus aan 4 stuks per afdeling (BV wegen werken)
ik hoop dat hacette weer verder gaat want ik wil als de messing delen beginnen de messing stukken kopen
die zijn mooier dan die van aeronaut

groetjes raf

Stefan. Kun je lezen? Lees mijn bericht dan nog eens. ZE STOPPEN NIET. DUS GEEN PANIEK. En als iedereen gelijk afhaakt en overal van alles gaat kopen, creeer je weer een continuiteit probleem. Heb geduld. En nu weer terug naar het bouwen stelletjes dekzwabbers.

Danny
ik koop ze nog wel gewoon, ik zit nog met de 2de beplanking

Danny
dat wat jij en/ of wij te horen krijgen van Hachette via de telefoon hoeft niet de waarheid te zijn ,er zijn bij Hachette vaker dingen verteld die niet waar bleken te zijn.(elke keer ander verhaal als je belt) een zeker gevoel van achterdocht is hier dan wel op ze plaats want we zijn nu anderhalve week verder en nog steeds geen nieuwe delen gekregen dit is toch vreemd en ook niet normaal.en dan dit gegeven gezien in samenhang met wat zich nu in Belgieen speelt dan heb ik zo wel mijn bedenkingen geld wordt lang van de voren afgeboekt dus we weten hoeveel delen er bezorgt moeten worden.en herdruk duurt ook maar een week

Ik heb ook gebeld

Kreeg ook een heel vaag verhaal te horen. Spullen van de Bismarck komen uit Frankrijk en er is een container kwijt. Die container wordt opnieuw verstuurd. Deze week moet het binnen zijn. Er is niks concreets toegezegd. En jullie Belgen hebben helemaal geen brief gehad, welnee. Ha, ha, ha.... :-D:-D

Laatst bewerkt:
Nou, als je belt krijg je Hachette niet aan de lijn, maar Betapress in Gilze. Zij kopen (neem ik aan) met onze centjes in bij Hachette Collections, maar als onze centjes ergens anders voor zijn gebruikt dan levert Hachette Collections natuurlijk niet meer aan Betapress.
Als je naar de website debismarck.nl gaat staat daar wel zo leuk "Welkom bij HACHETTE", maar die site is gebouwd in opdracht van drukkerij Tenset in Bussum. Wat hun verdere rol is blijft onduidelijk, maar één ding is helder: wij doen geen (directe) zaken met Hachette Collections.
Mocht Betapress onderuit gaan (wat ik niet hoop) dan is dat natuurlijk wel een zeperd voor Hachette en ik vermoed dat ze een oplossing zullen zoeken. Ook Primera is er bij betrokken en die zullen een zeperd ook niet op prijs stellen.
Het is echter nog niet zo ver, dus, zoals Danny van Dijk al schreef: geen paniek.

groet
Otto

Betapress zal niet zo snel omvallen. Het is een van de grootste uitgeverijen van Nederland. Heel veel week en maand bladen en heel veel ervaring met dit soort collecties. Er gaan sterke geruchten in het rond van gestopte series, maar die waren niet met een vast aantal delen of van een andere uitgever/verdeler. Ik heb dit ooit eens uitgezocht. Ik was toendertijd nog geen serie tegengekomen die tussentijds gestopt was. Wel een keer een rare advertentie gezien op marktplaats waar iemand een halve Yamato te koop aanbood met de vermelding dat de uitgever gestopt was. De rest van Nederland kreeg wel alles gewoon binnen, maar zorgt wel voor wantrouwen en geruchten. Laten we gewoon van het beste uitgaan. Zowel Betapress als Hachette zijn stabiele bedrijven met heel veel ervaring op hun vakgebied.

Danny

Betapress zal niet zo snel omvallen. Het is een van de grootste uitgeverijen van Nederland. Heel veel week en maand bladen en heel veel ervaring met dit soort collecties. Er gaan sterke geruchten in het rond van gestopte series, maar die waren niet met een vast aantal delen of van een andere uitgever/verdeler. Ik heb dit ooit eens uitgezocht. Ik was toendertijd nog geen serie tegengekomen die tussentijds gestopt was. Wel een keer een rare advertentie gezien op marktplaats waar iemand een halve Yamato te koop aanbood met de vermelding dat de uitgever gestopt was. De rest van Nederland kreeg wel alles gewoon binnen, maar zorgt wel voor wantrouwen en geruchten. Laten we gewoon van het beste uitgaan. Zowel Betapress als Hachette zijn stabiele bedrijven met heel veel ervaring op hun vakgebied.

Danny
daar kun jij niet over oordelen want ik heb totaal andere info hierover gekregen
trouwens in de hele drukkerij brance gaat het zeer slecht vele drukkerijen vallen om door de economische problemen.Je hoeft de krant maar te lezen of de aandelen koersen te volgen dan krijg je totaal andere in formatie dan die jij ons wil wijs maken.
de mensen kopen minder drukwerk ook de kranten hebben daar last van.dus vertel niet iets wat je niet weet
het zijn juist de grote drukkerijen die omvallen omdat er steeds minder aan tijdschriften,weekbladen en dagbladen wordt gekocht
terwijl de kleine drukkerijen wel hun hoofd boven water kunnen houden omdat zij meer aan prive personen leveren zoals visite kaarten ,geboorte kaarten rouw kaarten enz enz .En niet te vergeten het plaatselijke krantje.

Drukkerij

Ik werk op een drukkerij... :-)

Maar eh, heeft er nog maar 1 iemand spullen ontvangen?

Laatst bewerkt:
bismarck

ik ben het met dannie helemaal eens
wand van de yamato komt volgende week de laaste deel uit
en die heb altijd op tijd gehad
en tot nu toe ook de bismarck heb ik altijd op dinsdag alleen
vandaag op woensdag ik heb nog steeds niet te klagen

Ik heb vandaag de nieuwste delen binnen gekregen. Het zeer breekbare deel is zelfs nog heel ook.

Wat zijn er hier toch een stel ongeduldige figuren bij. Als het ook maar even een weekje later wordt, schreeuwt men gelijk moord en brand. Natuurlijk zal ook Betapress gevolgen ondervinden van de financiele crisis, dat is heel normaal, dat is voor elk bedrijf zo en niet alleen voor de drukkerijen.

Er zijn dan ook geen enkele signalen dat we ons ergens zorgen om moeten maken (behalve dan voor de bloeddruk van sommige personen).

Alles weer netjes binnengekregen. Komt goed uit met die regen. Ik ga lekker bouwen in plaats van hier rondhangen. Ben een tijdje weggeweest, weet nu weer waarom.

D

Back