B
Botter
Guest
Nou daar ben ik weer eens op mijn eigen draadje :lol: Ik leef nog steeds gelukkig :wink: Maar ik zal zo snel mogelijk even een paar nieuwe foto's plaatsen.. Heb ondertussen wat nieuwe onderdelen enzo gekregen.. En ben wat aan het klooien(plamuren) met een gedeelte van de opbouw bezig geweest
Maar ik doe het nu een beetje kalm an.. Ik wil eerst maar eens even alles binnen hebben.. Zoals motor enzo.. Was van plan een power 1000 te bestellen.. maar daar ben ik maar van afgestapt.. het wordt een 900 bb torque.. dit vooral omdat ik de draai richting in de vooruit van de power 1000 niet weet.. en heb dus een schroef besteld.. maar weet ook niet meer welke kant die op draait.. En aangezien je bij de power 1000 maar voor 60 % achteruit kan.. zou het kunne zijn dat ik daar nog wel beetje mee knel kom te zitten.. Maar goed
ik hoef toch niet zulke hele grote dingen te gaan slepen.. dus zo'n ramp is het nou ook weer niet :wink: En scheelt me nog mooi weer 20 euro.. kan ik dat mooi besteden aan verf ofzo 
Nou even geduld dus voor degenen die niet kunnen wachten.. (zullen er niet zoveel zijn :lol: :lol: ) Foto's komen dus zo snel mogelijk! :wink:
Groetjesss
Christian..!

Nou even geduld dus voor degenen die niet kunnen wachten.. (zullen er niet zoveel zijn :lol: :lol: ) Foto's komen dus zo snel mogelijk! :wink:
Groetjesss
Christian..!